Lader op 220 V

Hallo,

Ik heb een Schulze lader op 12 V maar zou nog graag een lader op 220 V bijkopen en dit om mijn ontvangeraccus te laden. Wat is een goede keuze entegen welke prijs?

Jos

Als het alleen voor ontvanger/zender accu' is zou ik eens naar de Robbe lader 5 (adviesprijs €:23,89) kijken. (Max laadstroom is wel 500mA, dus tenzij je van plan was je ontvangeraccu's te gaan snelladen ongeschikt. Zo niet, dan is het voor dit geld en de toepassing een erg geschikte lader.

Waarom dan niet een klein 12v voedinkje voor je huidige lader ?
Een 3A bak haal je al voor 20 euro.....

Bedankt voor de reactie.
:lol:
Het is niet enkel voor de ontvangstaccu's maar ook om mijn electropacks (en ik heb er redelijk wat) van tijd tot tijd te formateren en te onderhouden. Dus het mag gerust wat meer zijn. Ik had al gedacht aan de SIMPROP NC-MASTER.

Jos

Waarom koop je in dat geval inderdaad geen voeding voor je schulze? :?

hallo

ik geloof dat er op dit forum reeds tig draadjes over dit onderwerp lopen niet
maar om ontopic te blijven ---waarom geen voeding voor je huidige lader????

sportieve groeten raf

Met een oude computervoeding moet het toch ook lukken???
Ik heb zelf een Prodigy Pro-Peak lader, die ik op een oude computervoeding ehb aangesloten, gaat perfect.....

Jurgen

Hallo!

Als ik een netdeel moet kopen welk dan: een netdeel (Netzteil) of een schakelnetdeel (Schalnezteil)? Er is een groot prijsverschil tussen beiden.

En welk netdeel dan: 10A, 20A of 30A?

Groetjes,

Jos

ron van sommeren zei:
Josv zei:
... maar ook om mijn electropacks ...formateren
:teacher: Formeren. Formateren doe je met je harde schijf.

Ik denk dat je bedoelt formatteren ? ( :wink: )

for·mat·te·ren (ov.ww., ook abs.)
1 het voor een bepaalde computer geschikt maken van een diskette door vaststelling en identificatie van het aantal en de grootte van de sectoren

hallo

koop een gewone voeding
dat wil zeggen zwaar en lomp
een geschakelde voeding geeft soms (zie je SOMS) problemen en het zal maar juist bij jou zijn dat die problemen opduiken

ik heb een cb bakken voedingkje van 10 a 15 amp

kosten op rommelmarkten haast niets en zijn degelijk en vooral VEILIG en ze zitten in een mooi kastje
daar staat in goed duit op (STABILISIERTES NETZ GERÄT)
reeds jaren in gebruik door verschillende leden van de vereniging en nooit problemen gehad

sportieve groeten raf

Hallo,

Ik heb zelf een netvoeding gekocht met een standaard 10A voeding en max. 12A... deze is rond de 50 euro is dus wel betaalbaar! :wink:
Nieuw en van prima kwaliteit!

Groetjes

Stefan

Vassago zei:
Bedoel je toevallig zo'n klein "rond" voedinkje in groen of zwart?

Ja zo'n zwarte! :wink:
Werkt prima! Nooit geen problemen ik kan er alles mee opladen!

Werkt inderdaad prima, todat je ergens (Gouda b.v.) komt waar je een slecht 220 netwerk hebben :S
Het voltage uit het stopcontact komt dan niet boven de 190V en deze voeding haakt af.

En dat is verrekte vervelend als je over 45 minuten moet rijden :)

hallo

ik neem altijd een dikke battery van 48 amp 12 volt mee

zo heb ik als de stroom daar slecht is toch nog altijd genoeg om te kunnen laden

sportieve groeten raf

Back