Lader voor lipo's

• Topicstarter Topicstarter dennisemaar
  • Startdatum Startdatum
Ja, maar dan moet ik moeite gaan doen om erachter te komen wat voor een auto dat precies is.....
Hij zal vast 4 wielen hebben en kunnen sturen...

@M7H,
Ja zeker kan hij dat, maar je hebt daar wel gelijk in, niet alle accu's passen in de traxxas rustler vxl. Ik was ook van plan om eerst de auto te halen, en dan pas accu's en laders te bestellen, dus dat komt vast wel goed.

Maar ik had nog deze vraag aan jou:
Bij die voeding die jij liet zien, kan ik daar gewoon het uiteinde van me ps3 voeding gebruiken. Dat is de zelfde aansluiting. Maar kan ik dan bijvoorbeeld HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S1P 20C hardcase pack $19.79 beter met die accucel 6 laden of beter met accucel 8 laden. Of raad je me nog een andere aan?

Bij die voeding die jij liet zien, kan ik daar gewoon het uiteinde van me ps3 voeding gebruiken. Dat is de zelfde aansluiting.

Al zou je snoer van je ps3 niet passen kun je altijd nog bij de gamma een stekker kopen voor 1,- en die op het snoer doen die bijgeleverd wordt....

Oké heel erg bedankt, ik zal denk ik morgen om een rustler vxl gaan kijken, eerst even vragen hoeveel hij kost bij de modelbouwwinkel, als hij meer dan 340 kost, bestel ik hem gewoon op internet.

En als de rustler vxl dan binnen is bestel ik turnigy accucel 6, turnigy lipo 5000mah, traxxas stekkers en IMAX voeding. Dat is volgens mij alles wat ik dan nodig heb, met nog batterijen voor de zender.

Hou met de bestelling bij Hobbyking en consorten wel rekening met een 3-4 weken levertijd. Het is niet zo heel erg lang leuk om je nieuwe rustler door de kamer te moeten duwen en bijpassende geluidjes met je mond te moeten maken.

Oh, ja. eerst iets bestellen wat niet op voorraad is en dan gaan klagen dat het zo lang duurt...

En posten we in het draadje van de buitenland en douane, dat je nog evne inport moest betalen.....

Moraal: een goede voorlichting, is essentieel......

Op welke prijs komen de invoerkosten uit als ik die moet betalen over ongeveer 90 euro heen(dit is ongeveer de prijs van alles dat ik bij hobbyking wil gaan bestellen inclusief verzendkosten.

Op welke prijs komen de invoerkosten uit als ik die moet betalen over ongeveer 90 euro heen(dit is ongeveer de prijs van alles dat ik bij hobbyking wil gaan bestellen inclusief verzendkosten.

Misschien even de moeite nemen om wat verder te kijken?
Kijk eens in het draadje "Pakketje uit het buitenland, douane"
Nummer 1465 bv :rolleyes:

Ja ik snap dat je wel dat ik het zelf opzoek, maar ik heb al een hele tijd zitten zoeken, en kon niks vinden.

Ik ben nog niet bekend op dit forum omdat ik me pas een week geleden aangemeld heb.

Dus kan je me dan vertellen waar ik dat kan vertellen.

Back