Ladies and gentlemen we got him

Foto0104.jpg

Foto0106.jpg

[URL="
and Gentlemen: We got him!! (better quality) - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Op rcgroups begrijp ik dat Bas een mid-air heeft gehad, meer details staan er ook niet. Balen Bas, ben je wel op tijd klaar met je xxlite voor Tynaarlo?

Bas, ben je wel op tijd klaar met je xxlite voor Tynaarlo?

Hoi Roeland,

De romp is gisteren vakkundig door Loet gerepareerd, ik mocht na meerdere malen (in verschillende stadia van het reparatieproces) de secondenlijm fixatie gebroken te hebben niet meer helpen. Loet heel erg bedankt hiervoor!!!
Morgen nieuwe gitaarsnaren voor de aansturing kopen en er in zetten, een stukje lood in de neus om het zwaartepunt weer goed te leggen, wat secodenlijm in het stabilo en dan zou die weer inzetbaar moeten zijn.

Bas

Laatst bewerkt:
Ja op fakebook zit ik dan weer niet, maar jij weet er meer van...je wilde zeker de xxlite eens goed bekijken van dichtbij voor je eigen project? :-)

Nee, en ook niet op hyves ;-) ook niets via de wandelgangen of bij de koffieautomaat gehoord, dus hopelijk dan toch via MBF...

De XXlite is gerepareerd (Loet moet in Tynaarlo alleen de reparatie nog even schuren, het plakband heb ik er overigens wel zelf vanaf gehaald) en hij vliegt weer als vanouds.

Ladies and gentlemen we got him and we lost him :-).

Bas

Back