T TiZeR 12 aug 2009 #1 Weet iemand waar ik kogellagers in de maat 12x8x3,5 met flens kan kopen? zonder flens is geen probleem, maar ik moet ze persé met flens hebben...
Weet iemand waar ik kogellagers in de maat 12x8x3,5 met flens kan kopen? zonder flens is geen probleem, maar ik moet ze persé met flens hebben...
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 12 aug 2009 #2 Kijk eens bij de conrad of bel even wat modelbouwwinkels. De betere modelbouwwinkels hebben een groot assortiment lagers in huis.
Kijk eens bij de conrad of bel even wat modelbouwwinkels. De betere modelbouwwinkels hebben een groot assortiment lagers in huis.
T TiZeR 12 aug 2009 #3 de modelbouwzaken waar ik gezocht heb op internet hebben idd wel die maat, maar dan zonder flens. conrad heeft ze, maar ik vrees dat ik dat niet voor zondag binnen zal hebben??? en dan moet ik voor minimaal 20 euro kopen
de modelbouwzaken waar ik gezocht heb op internet hebben idd wel die maat, maar dan zonder flens. conrad heeft ze, maar ik vrees dat ik dat niet voor zondag binnen zal hebben??? en dan moet ik voor minimaal 20 euro kopen
Alienbliep 12 aug 2009 #4 op www.neita.nl hebben ze alle lagers heel goedkoop en snel geleverd. SMF128 ZZ dit is de code Webwinkel lagers even bovenaan de breedte binnen buiten en dikte aangeven en je hebt hem. Laatst bewerkt: 12 aug 2009
op www.neita.nl hebben ze alle lagers heel goedkoop en snel geleverd. SMF128 ZZ dit is de code Webwinkel lagers even bovenaan de breedte binnen buiten en dikte aangeven en je hebt hem.
T TiZeR 12 aug 2009 #5 ik heb ze bij Neita besteld. was niet goedkoop, maar ze hebben daar wel veel en snelle verzending kan dit topic op slot
ik heb ze bij Neita besteld. was niet goedkoop, maar ze hebben daar wel veel en snelle verzending kan dit topic op slot