lagers voor Oliver TigerMk. IV

Hi,

Eindelijk is het me gelukt een oude MkIV te demonteren. Hij zat zo vastgekoekt dat er na 4-5 dagen in de thinner nog geen beweging in zat. Koken in de ruitensproeier antivries hielp (met dank aan Henk voor de tip).
Na een minuut of 15 kon ik 'm demonteren en de gom er gewoon van afwrijven.

Wie kan me helpen aan de juiste maten voor de kogellagers en eventueel waar ik die het best kan kopen.

groeten,

Fred
 
Ian Russell (van de Rustler Mk.3 kopieen)meldt het volgende:

7/8" x 3/8" x (0.215" measured) and 5/8" x 1/4" x (0.195" measured). C3 clearances probably o.k.

Aan de slag dan maar, zou ik zeggen.
 
Ik heb zeer goede ervaringen opgedaan met Mike Crisp. Hij kan alles aan oude motoren doen voor zeer redelijke prijzen, dus hij zal ook goede lagers weten. Hij is momenteel denk ik 'de' motorman voor lijnbesturend en vrij vliegend Engeland. Ik heb zij gegevens thuis ergens.
 
Back
Top