Lama 2 Lipo accu's

Ik heb problemen met de lipo accu's die worden gebruikt in de lama.
het derde accupakket is helaas ook al overleden.

oplossingen:

andere type lipo gebruiken?

Ik lees het graag

Hoe is hij overleden dan??
te diep ontladen---->lipo save kopen

Heb je steeds orginele accus gebruikt? Die dingen zijn idd niet zo best. Ik vind dat de 2s 800mAh. ELE accutjes erg goed werken.

Je moet ook niet door blijven vliegen als de lama uit zichzelf afdaalt. Dat betekend dat de accu leeg is. Ik lees vaak dat mensen dan nog n half uurtje door gaan met sprongetjes maken, en dat kost je je accu.

Absoluut !

alhoewel : het is niet wijs en oliedom, maar ik heb hier een mishandeld E-sky-Lama-lipootje geërfd dat aan 1 kant het beruchte en gevreesde ballon-effect vertoont ...heb hem tégen alle conventionele adviezen in NIET meteeen in de KGA-bak geflikkerd, maar 'm heel voorzichtigjes en dubbel gemonitord blijven gebruiken... geen enkel effect of verlies merkbaar ...doet braaf z'n 8-9 minuutjes en mag er dan af alvorens het hoveren moeillijk wordt ... accu heeft niet warmer dan mijn 2 andere "niet-gegonfleerde" exemplaren ... Don't try this at home kids ! :lol:

Haha, mijn orginele accu heeft ook een beetje een bolle pens (alhoewel ik denk dat dat alleen de krimpkous is die bol staat, want ik kan het makkelijk in deuken), maar dat spul vliegt nog heel normaal, en de capaciteit is nog prima, dus et zal allemaal wel. :D

Alleen als je lamatje echt niet meer wil, dan ben je tever gegaan met je accutjes. Of je motoren zijn natuurlijk gewoon op.

Ik vlieg al dik een half jaar met zeer regelmaat met me lama en originele accu ,ik heb echt nergens last van :D
Ik kan nu nog de 15 a 20 min halen.
Je moet gewoon een paar simpele regels aan houden.
Nooit helemaal leeg vliegen ,zodra hij moeite begint te hebben met hoveren >gelijk uit dat ding.
Als een cel onder de 2.4 volt komt gaat dat ten koste van z,n vermogen.
Half uur laten af koelen ,het liefst een uur.
Gelijk weer opladen en ALTIJD opgeladen opbergen !!!!
Probeer ook niet de cellen te laten vallen of deuken, dan gaan ze ook naar god.
Zo kan je best lang doen met zo een pack.

Back