LAMA lader wordt HEET

Hoi allemaal,

Vandaag mijn lama v3 heli met oranje lader gekregen....de accu ligt nu te laden.
Wat me opvalt is het volgende: Alleen de rode led brand...er brand geen groene.....de lipo blijft koel, maar de lader wordt HEET. het plastic vervorm aan de achterzijde rond de plek waar aan de voorzijde de leds gemonteerd zitten.

Is het normaal dat de lader heet wordt en dat de plastic behuizing aan de achterzijde wat vervormt?

groeten,

Arno Schaake

ik ken die lader niet, maar in het algemeen zou je toch denken dat het niet normaal is dat plastic bescherming van vorm veranderd.

ik zou de zaak uittrekken en terug naar de winkel brengen.

Patrick

Een lader mag warm worden. Maar als het plastic gaat smelten is er iets goed mis!

Snel los koppelen dus, en weer inleveren de lader.

Wat heet wordt is het oranje gedeelte met de 12 volt ingang en de lipo uitgang. Dat is aangesloten op de bijgeleverde 220-12v adapter Hij lijkt wel te laden aangezien de batterij na een uur de spanning van 8.1 had. Dit is volgens mij echt niet goed....HELP?

Heb 2 van die dingen in gebruik .... worden warm maar ZEKER niet heet ( verre van zelfs )

Klopt iets niet big time .... zou ik direct terugbrengen ...

Okay ik heb het door denk ik....hij is deels stuk......laden doet hij wel maar niet zoals het hoort....niet gebruiken dus! Ik heb contact gezocht met de verkoper en die vervangt hem kosteloos voor me. Allen hartelijk dank voor de reacties.

Back