lama niet te trimmen..?

goede dag ja hier weer het volgende probleem (problemen)
mijn lama geprobeert om te trimmen (volgens Handleiding van forum)
maar me pot meter staat nu volledig op - en moet eigenlijk nog verder en ook op me afstandbediengin staat hij al op zijn max.
Is er nog iets anders af te stellen..?

En dan heb ik nog een probleem..
De lama reageert heel raar als ik maar klein beetje om zijn as wil gaan draait hij als een gek en is dus eigenlijk niet te sturen..??
moet zeggen is erger geworden naar een frontale crash tegen een heftruck haha. (waar ik geen zichtbare schade van had)

groetjes Nick

De lama reageert heel raar als ik maar klein beetje om zijn as wil gaan draait hij als een gek en is dus eigenlijk niet te sturen..??

groetjes Nick

Geldt dit probleem voor zowel linksom als rechtsom? Dan werkt de gyro verkeerd om doordat de motoren verkeerd om zitten aangesloten.

Je kunt dit hier achter komen door de heli in je hand te houden, gas geven en de heli links, rechts te draaien met je hand. Als je voelt dat de heli mee (en niet tegen) wil draaien met de richting die je zelf draait dan zitten de motoren verkeerd aangesloten.

Je kunt dit als volgt corrigeren. Wissel de stekkers van de motoren om. Tijdens het omwisselen van de stekkers ook de polariteit van de stekkers omdraaien.

Succes.

Als het enkel de trim is die te weinig berijk lijkt te hebben, dan kan het heel goed zijn dat 1 moter niet zo vrij kan draaien als de andere. Bij mij kwam de moteras iets tegen het frame aan. Ik ben er lang mee bezig geweesd voor ik wist wat het was :D
Jakko

nee de motoren zitten niet verkeerd om.
hmm het lijkt erop dat de motoren gewoon vrij kunnen bewegen maar schijn kan bedriegen Vraag me ook af of het niet miss aan me 4-1 kan liggen (heli is 2e hands) zal is kijken als ik me andere 4-1 erop zet.
en aangezien de 4-1 ook best een knal heeft gekregen na de crash..:)
groetjes Nick

Back