Lama V3 naar rechts

Hey mensen,

Vandaag had ik een Lama V3 aangeschaft, alleen als ik wil opstijgen dan gaat de heli naar rechts.

Wat moet ik aanpassen om dit te voorkomen?

Groetjes Justin

ah ik lees nu net dat ik de servo arm moet indraaien, wat is indraaien, links of rechtsom?

En kan je hier een beetje kracht voor gebruiken, ben bang dat ik m afbreek aan dat witte gedeelte.

Onder en naast de sticks heb je een knopje (of meerdere), deze zijn om te trimmen. Aangezien je heli naar rechts trekt moet je naar links trimmen dit doe je door op de knop onder de rechtse stick te drukken.

En trouwens op de transmitter stond rechts naast de gaspook een trim helemaal naar onderen, moet die ook in het midden staan?

EDIT:

Nu met iets meer lef omhoog gevlogen, en wat blijkt, de heli maakt ronde bewegingen in de lucht, net of die in een draaikolk zit.

Wat nu? Alvast bedankt voor jullie professionele hulp!

Eerst beginnen met alle trims in het midden te zetten, daarna ge je testvliegen en trim je hem verder zodat hij mooi op 1 plek blijft hangen.

Je bedoelt dat hij rond zen as draait? Bij coax helis moet je dan ook gewoon de staart wat tegentrimmen (of het kan ook zijn dat de gyro zen werk niet goed meer doet)

Nee gewoon de hele heli, maar nadat ik de flybar er opnieuw had opgezet was het weg.. Ik zal vanavond even kijken of ik de extreme blades erop kan zetten, en morgen ff buiten op een grotere omgeving oefenen, totdat ik zeker weet dat ie stabiel is.

Trouwens, heeft hier niet mee te maken, maar bij mijn bestelling had ik een Controur li-on batterij 3.7V erbij voor cameras, had ik niet eens besteld?

Ik kan hem steeds beter in de lucht houden, alleen is mijn vraagje wat het oranje led licht in houdt, die brand constant, is dat goed?

Wat zegt de handleiding over dat oranje LEDje?

Sorry voor het late reageren, ik kon niks over een oranje led vinden, dus dat zal wel goed zijn denk ik.

Ik had wel tijdens het vliegen wat last van een trillende staart, deze heb ik nu ook opgelost door de gain wat te verminderen.

Zo leer ik nog eens wat, haha. In mijn canopy zit ook geen deuk meer, net ook ff uitgedeukt. Alles dankzij mijn gereedschapsetje die ik net had ontvangen :vamp:

Back