lama v4 aan/uit knop.

• Topicstarter Topicstarter neluz6
  • Startdatum Startdatum
N

neluz6

Guest
hallo mensen,

heb net een lama v4 voor kerst gekregen. mischien is dit een domme vraag, maar waar zit de aan uit knop op de heli?:mad: hij gaat automatisch aan als ik de accu aansluit.:o kan iemand mij helpen?

danku.

Altijd eerst zender aan zetten, dan pas de heli. Zorg dat je gas helemaal omlaag staat voor dat je de lipo van de heli aansluit anders doet je (4in1) heli het niet. Eventueel de trim hevel naast het gas ook naar beneden doen.

Erik

Altijd eerst zender aan zetten, dan pas de heli. Zorg dat je gas helemaal omlaag staat voor dat je de lipo van de heli aansluit anders doet je (4in1) heli het niet. Eventueel de trim hevel naast het gas ook naar beneden doen.

Erik
Ik heb net even 30 sec geGoogled en zo staat het inderdaad in de gebruiksaanwijzing (met plaatjes erbij :D)

jah dat begrijp ik wel, is niet me eerste heli. maar dat was niet mijn vraag. mijn vraag is, waar zit de aan/uit knop?

jah maar daar staat het niet in dus dan zal ie er wel niet op zitte nee, maar blijft vaag :P

maar een ander vraagje, wat doet die trainer switch?

Die leest in ieder geval niet de gebruiksaanwijzing, wat jij wel zou moeten doen. Begin daar nou eens mee want dat is makkelijker als het vliegen zelf.

gozer, staat niet in de gebruiks aanwijzing, zit bij de plaatjes niet eens erop dat knopje. dus... ik heb heus wel de gebruiks aanwijzing gelezen hoor. dus nogeens, WAARVOOR IS DE TRAINERSWITCH?

Gozer is misschien een vriend van je maar daar hoor ik niet bij. Buiten de gebruiksaanwijzing heb je ook nog een zoekfunctie hier op het forum EN zp als Micropuller je ook al vertelde GOOGLE. Als je al niet begrijpt dat de Lama V4 zonder aan/uit schakelaar is uitgevoerd zul je de bedoeling van een trainerswitch al helemaal niet snappen.

gozer, staat niet in de gebruiks aanwijzing, zit bij de plaatjes niet eens erop dat knopje. dus... ik heb heus wel de gebruiks aanwijzing gelezen hoor. dus nogeens, WAARVOOR IS DE TRAINERSWITCH?
The trainer switch is for training purpose and you will need another transmitter and the cable to connect the 2 TX, once the switch is flipped the control will be transferred to the other TX and the trainer can take over when the trainee is out of control.
Is niet zo moeilijk te vinden hoor, even Googlen op "esky lama trainer switch" (Goh, hoe kom je erop :rolleyes:)
En kijk even naar je keyboard, volgens mij blijft je capslock hangen.

jah srry dat ik een beetje aangebrand reageer, maar ik vind het vervelend als mensen mij vertellen dat ik de gebruiks aanwijzing moet lezen, terwijl ik dat als eerste heb gedaan. ik heb ook op google gezocht en het enige wat ik kon vinden was dat iemand dacht dat het voor 2 zenders was. en trouwens, iemand zei dat als ie niet in de gebruiks aanwijzing staat dat hij er niet op zit. ik kan het je mooier vertellen; hij staat niet in de gebruiksaanwijzing én niet op de doos. en als je dat niet gelooft zal ik even een foto erbij zetten. of je mag hem zelfs komen bekijken. hij zit er ook niet bij iedereen op, bij de meesten niet. maar bij mij dus wel!

Nou ik hoop dat dankzij Micropuller het probleem nu opgelost is. Maar wat ik je nog wel mee wil geven is dat je respect moet tonen naar je mede-forumgebruikers want als je na nog geen 10 berichten al zo gaat reageren hoef je in de toekomst nog maar weinig medewerking te verwachten.
Suces met je Lama want het is een reuze leuk ding wat ook nog eens aardig vliegt.

Nou ik hoop dat dankzij Micropuller het probleem nu opgelost is. Maar wat ik je nog wel mee wil geven is dat je respect moet tonen naar je mede-forumgebruikers want als je na nog geen 10 berichten al zo gaat reageren hoef je in de toekomst nog maar weinig medewerking te verwachten.
Suces met je Lama want het is een reuze leuk ding wat ook nog eens aardig vliegt.

jah sorry, ik ben gewoon niet zo'n kerstmens. vorig jaar zijn mijn ouders precies met kerst uit elkaar gegaan vandaar. ik moet dat natuurlijk niet afreageren in mijn replies. dus bij deze bied ik mijn verontschuldiging aan.

owjah, bedankt voor het antwoord op mijn vraag micropuller:D

Back