Lama V4 + keuze canopy

• Topicstarter Topicstarter hyperion1980
  • Startdatum Startdatum
H

hyperion1980

Guest
All

ik zou graag een nieuwe canopy kopen voor mijn lama V4.
De standaard canopy (blue, grey) ben ik wat beugekeken.

Zijn er canopies van andere heli's (al dan niet van esky) die op de lama passen zonder veel aanpassingen?

Alle tips zijn welkom :mrgreen:

mvg
Mathias

Ja de xtreme canopy :D Die bevalt mij SUPER! Hij is met de bijbehorende staart een erg mooie verschijning.
crashproof..bij mij in ieder geval. Ik raakte de bovenkant van een gymzaal en tikte met de neus tegen het wandrek waarna ik netjes geland ben, maar aan de canopy was en is tot op hetden niks te zien.
Jakko

De nieuwe Lama V4 kap... is knaloranje, heb m zelf ook(incl die heli die erin zit..) en bevalt echt super, hij is stevig omdat het 1 deel is..(wel lastig met uit elkaar halen!!) maar wel mooier als de standaard..

Ja de xtreme canopy :D Die bevalt mij SUPER! Hij is met de bijbehorende staart een erg mooie verschijning.
crashproof..bij mij in ieder geval. Ik raakte de bovenkant van een gymzaal en tikte met de neus tegen het wandrek waarna ik netjes geland ben, maar aan de canopy was en is tot op hetden niks te zien.
Jakko

De vraag is, is dit compatibel met de Lama V4. Zoja, welke onderdelen moet ik dan allemaal niet vervangen? Want je moet xtreme landing skids kopen en wat nog allemaal...

De nieuwe Lama V4 kap... is knaloranje, heb m zelf ook(incl die heli die erin zit..) en bevalt echt super, hij is stevig omdat het 1 deel is..(wel lastig met uit elkaar halen!!) maar wel mooier als de standaard..

En hoe zit het met dat lampje daarop? Hoe moet je dat aansluiten?

En hoe zit het met dat lampje daarop? Hoe moet je dat aansluiten?

Nou, de lampjes zitten er standaard niet bij... maar die worden aangesloten op de 4 in 1..

kapje is verder prima los te gebruiken zonder lampjes, eventueel zou je 9 volts ledjes aan kunnen sluiten erop....

Lampje kun je bij mij niet meer zien omdat ik de kap aan de binnenkant over gespoten heb om een mooiere kleur te krijgen. Ik heb de skids e rinderdaad bij gekocht, maar dat is niet nodig want de bevestigings punten zijn identiek.
toch zijn die skids wel erg goed, al heb ik ze iets lichter gemaakt (en weer iets zwakker) door de zijplaatjes ern iet op te monteren. Sterk zat nog en zeker een aanrader om de boel makkelijker heel te houden.
Jakko

ik heb een beslissing genomen:

Ik heb het volgende besteld bij boomtownhobbies:
BoomTownHobbies Model 4 Boom Kit CX CX2 CX3 Lama V4 (gewicht: 12g prijs 20$)

Verder wacht ik tot de xtreme batterijen van miracle mart opnieuw binnen zijn (16$ per stuk). Dan koop ik mij de xtreme canopy for lama V4. (8.6 $)
+ gratis verzendkosten (want je kreeg 7 dollar kortingsbon voor kerstmis)

Ik post nieuwe foto's als de hardware geupdate is...

Back