Lama V4 upgrades?

Hallo,

2 weken geleden had ik een revell fire strike pro gekocht. Leuke heli maar een beetje te "speelgoed achtig" en een zeer korte vliegtijd. Dus terug naar de winkel en de heli omgeruild voor een Lama V4. De revell was 3 kanaals en de lama 4, dus dat was wel even wennen. Maar na een paar accu's kon ik de heli al aardig in de lucht houden.

Nu zag ik op internet allemaal verschillende optie voor de heli, zoals alu. en carbon onderdelen. Maar wat is nou het nu van dat soort upgrades? Gaat hij er ook echt anders door vliegen of is het alleen maar voor de sier?

Gr. roman

Hallo,

De revell fire strike pro, cadeau gegeven aan kleinzoon Dion(6 jaar), vliegt heel leuk..
(Zeker voor nog geen E. 30,-- afgeprijst)

Groeten Ton

Er zijn topics hier op het forum speciaal voor je heli.
de xtreme bladen zorgen ervoor dat ze heel blijven als je crasht. De landing skids van xtreme blijven ook heel. Zo ook met de xtreme canopy en carbon tail. De xtreme accu zorgt voor meer vermogen en iets langer vliegen. De xtreme moters zorgen voor veel meer pit. Je servo hevels verlengen zorgt voor meer controle en korter flybar zorgt voor snellere reactie bij sturen. De langere inner tube zorgt voor het voorkomen van bladstrike...ér belangrijk...net wat je eraan wilt verbeteren. Uiteindelijk word het een hele leuke heli en kun je veel soepeler de overstapo maken naar een echte heli.
Jakko

De meeste X-Treme onderdelen, zoals hieronder aangeven, voorkomen dat de heli direct in stront ligt na een crash. Andere dingen, zoals metal upgrades en carbon onderdelen, verbeteren de stabiliteit van de heli, maar houd er ook rekening mee dat ze zwaarder zijn en dus de vliegtijd verkorten.

Back