Y yngwie 20 feb 2011 #1 hey mensen ik heb een vraag ik zou wel met mijn lama v4 buiten willen vliegen maar wat voor aanpassingen moet ik daarvoor doen hoor het graag van jullie
hey mensen ik heb een vraag ik zou wel met mijn lama v4 buiten willen vliegen maar wat voor aanpassingen moet ik daarvoor doen hoor het graag van jullie
gevaho 20 feb 2011 #2 kun je weinig aan doen, wachten tot het niet waait. een coax heli kan echt nagenoeg geen wind hebben. Tenzij je de dubbele swash mod zou doen. google maar eens GOOGLE
kun je weinig aan doen, wachten tot het niet waait. een coax heli kan echt nagenoeg geen wind hebben. Tenzij je de dubbele swash mod zou doen. google maar eens GOOGLE
Y yngwie 20 feb 2011 #3 weet je toevallig ok waar je dat zou kunnen kopen of is dat meer iets om zelf te maken Laatst bewerkt: 20 feb 2011
Y yngwie 25 feb 2011 #5 gevaho zei: dat is echt een doehetzelf mod waar volgens mij nog al wat bij komt kijken Klik om te vergroten... weet jij toevallig waar ik dat kan vinden om dat te doen
gevaho zei: dat is echt een doehetzelf mod waar volgens mij nog al wat bij komt kijken Klik om te vergroten... weet jij toevallig waar ik dat kan vinden om dat te doen
S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 25 feb 2011 #6 google.... Dat is een zeer goede vriend in deze hobby...