Lama V4 Xtreme Canopy

Bij de Xtreme Canopy zit geen handleiding. Wat is de volgorde van werken. Op de canopy staat dat je de beschermfolie pas na het verven moet verwijderen. Wat moet je verven? Het raam, zwart, en moet dit dan aan de binnenkant?

Er zit ook nog een wit stuk schuim/papier bij. Waar is dit voor?

Bert

Je hoeft het niet persee te verven, als je toch wilt verven, doe het dan van de binnenkant want dat is dan mooier, je mag zelf weten welke kleur jij het mooiste vind.

Dat schuim/papier, wat is dat, is het piepschuim of is het papier ?
Heb je misschien een foto ?

Dat schuim/papier, wat is dat, is het piepschuim of is het papier ?
Heb je misschien een foto ?

Het schuim/papier kun je van elkaar afhalen. Het schuim heeft dan aan één kant een plaklaag. Het is een soort dun flexibel schuim, 0,5 mm dik.

Het is 13 x 8 cm lang en er zitten twee vormen in. Beetje in de vorm van de ribben van een vleugel.

Mijn fototoestel ligt op de camping......

Het schuim/papier kun je van elkaar afhalen. Het schuim heeft dan aan één kant een plaklaag. Het is een soort dun flexibel schuim, 0,5 mm dik.

Het is 13 x 8 cm lang en er zitten twee vormen in. Beetje in de vorm van de ribben van een vleugel.

Mijn fototoestel ligt op de camping......

kan het het toevallig ook met de bladen te maken hebben om je bladen in evenwicht te krijgen om je bovenste rotor stabiel te krijgen

Bert:

Weet je het al, het schuim is om de vorm van het raam ( aan de binnenkant ) makkelijk te kunnen afplakken

gr
Ferdy

Ferdy:

Dank, ik moet de binnenkant nog steeds schilderen. Heb alleen de stickers aan de buitenkant geplakt.
Schilderen wordt een winterwerkje.

Bert

ik snap er nog steeds geen sikkepit van. Heb hem ook juist uit hong kong ontvangen, maar pfff, waarom moet je verven? Wat moet je exact doen met dat piepschuim?

Verven hoeft natuurlijk niet...maar maakt de Xtreme wel helemaal af ;).
(Heb ergens een foto staan van mijn gebakkie in het lange lama V3/V4 topic).
Bedoel je met piekschuim dat witte stuk schuim/papier met 2 half uit gestanste vormen er in??

Verven hoeft natuurlijk niet...maar maakt de Xtreme wel helemaal af ;).
(Heb ergens een foto staan van mijn gebakkie in het lange lama V3/V4 topic).
Bedoel je met piekschuim dat witte stuk schuim/papier met 2 half uit gestanste vormen er in??

ja dat bedoelde ik!!!

Het is dan toch gelukt!

full
http://www.modelbouwforum.nl/forums...van-boomtownhobbies-picture22867-img-3151.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back