lama v4

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door rikheem, 29 okt 2011.

  1. rikheem

    rikheem

    Lid geworden:
    29 okt 2011
    Berichten:
    12
    Locatie:
    ergens
    hallo,

    ik heb onlangs een lama v4 gekocht, alleen kan er niet goed mee overweg,
    is er iemand in de buurt van hillegom/de zilk die me een beetje kan leren vliegen??

    vriendelijke groet, rikheem
     
  2. jakkobink

    jakkobink

    Lid geworden:
    25 okt 2007
    Berichten:
    917
    Locatie:
    Wijchen
    Heli vliegen is enorm lastig al sje begint. Bij je set hoort een sim t ezitten en een stekker waarmee je je afstands bediening mee aan de pc kan koppelen. Op die manier kun je zelf erg goed overweg leren gaan met je heli. Het scheelt je erg veel crashen ;)
    Jakko
     
  3. AndriesAltenburg

    AndriesAltenburg

    Lid geworden:
    21 okt 2009
    Berichten:
    297
    Locatie:
    Roelofarendsveen
    Ik woon in sassenheim, is een stukje rijden, maar niet zo heel ver.

    Heb je al een simulator?
     
  4. rikheem

    rikheem

    Lid geworden:
    29 okt 2011
    Berichten:
    12
    Locatie:
    ergens

    ja ik heb een simulator, doet het ook, maar dat is heeeel anders vliegen dan met mijn lama
     
  5. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Hoe bedoel je anders? Vlieg je wel met een coax modelletje in de sim?

    Ik zou zeggen, neem gewoon genoeg ruimte ergens binnen voor met je Lama te oefenen. (Is niet echt geschikt om buiten te vliegen tenzij het echt WINDSTIL is)

    Stijg op en laat hem stabiel hangen op dezelfde hoogte. Laat je sticks los en kijk wat er gebeurd. Als hij wat wegdrijft, beetje bijtrimmen waar nodig (zo die schakelaartjes onder en naast de sticks)

    Op zich gaat een coax zich heel goed stabiliseren. Kan wel een beetje afdrijven zoals ik zei maar is gewoon een kwestie van bij te trimmen zodoende je dat zelf niet moet corrigeren met de sticks. Als hij echt niet stabiel blijft of raar gaat doen zal er eerder een mechanisch of elektronisch probleem zijn.
     
  6. rikheem

    rikheem

    Lid geworden:
    29 okt 2011
    Berichten:
    12
    Locatie:
    ergens

    in de fms meot je hem wel heel goed trimmen, want daar word hij gesimuleert met extreem veel wind
     

Deel Deze Pagina