Lamborghini c-1 cat snelheid verhogen...

• Topicstarter Topicstarter jeffrey16
  • Startdatum Startdatum
J

jeffrey16

Guest
hallo...

Ik heb een Lamborghini c-1 cat, die nog geheel standaard is. Nou wil ik graag de snelheid van deze verhogen, deze loopt nu (volgens kyosho) 45km per uur. Ik ben van plan om er een nieuw motortje in te zetten, maar mijn vraag is... 'welke? welk model, welk vermogen etc.'

Er zit nu een 3.5 cc GS21 Kyosho motortje in...

mvg,

Jeffrey

Ha jeffrey,

welkom hier op het forum!

over de lamborghini cat die jij hebt is al veel geschreven, bij het gebruik van de zoekfunctie zal het het nodige vinden. Bijvoorbeeld dit: lamborghini-c1-cat-opvoeren

Zoek op trefwoord 'lamborghini' onder het 'speedboot forum' en je zult nog meer info vinden.
Kwa info kan ik alleen maar zeggen dat je mijn bovenstaande link eens door moet lezen, ik denk dat je dan al aardig op weg bent. Verdere vragen zijn uiteraard altijd welkom!

grtz jurriaan

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt!

Ik had idd al even gezocht, maar kon eigenlijk nergens discussies vinden waarin iemand zijn cat al had 'opgevoerd' en dat het ook daadwerkelijk werkte. Ik heb geen zin zoals die andere jeffrey :O om mijn rompje helemaal te verbouwen etc. Het is nu nog gewoon een hobby.

mvg,

jeffrey

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na dat ik wat berichtjes heb gelezen, begin ik er ook over te twijfelen om gewoon een zwaardere romp met daarbij een zwaardere motor te kopen... Enige ideën?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back