Lamborghini Winter Trophy 2010-2011 - 3e manche

owkay, ...

Op dus naar de derde editie van onze LWT op 19 december e.k.
Momenteel zijn er voor deze wedstrijd nog vrij ....
7 plekjes 2WD,
5 plekjes 4WD,
4 plekjes 1/8e
SC en Truck zijn volzet.

zoals vanouds vind je meer info op Black Country Arena

Tja liever niet.
Er wordt soms door de off-roadrijders zo paginalang overloos gezeverd (ge-ouwehoerd)- en dat is op zich erg lollig - dat iemand die informatie over onze wedstrijden wil opzoeken soms ettelijke pagina's moet doorspitten om eindelijk alle up-to-date info terug te kunnen vinden.

Heb je een bepaalde reden/argument waarom dit allemaal samen zou moeten staan?

mijn argument is dat je hier zowat voor elke wedstrijd van elke club een apart topic vind.

zo ook met de MACH.

als alle info in de start post komt te staan en je die bij houd is er geen probeem.

iedereen kan dan de info vinden ( want dat word bijgehouden )

en het word geen wirwar van topics

good point, kerel: gewoon alle relevante info in de startpost en die eventueel editeren als er iets wijzigt.
Ik zal het in het vervolg zo doen, hoop enkel dat je het me niet kwalijk neemt dat ik deze challenge even op dezelfde manier afwerk.

Ingeschreven, maar ik krijg nergens bevestiging en ik weet zelfs niet hoeveel het kost. Ik kwam na het inschrijven op een pagina en daar stond iets vaags over betalen. Heb wel nooit betalingsinformatie ofzo gezien. Op de website staat ook niks vermeld daarover. Vage bedoening imo.

Je hebt gelijk. Thx voor het melden.
Op de inschrijfpagina voor de hele LWT-cup, de 5 manches, staat wel alle info weergegeven maar niet op die voor één wedstrijd.
Normaal gezien krijg je een mailtje, na inchrijving, met daarin wat meer info.
Ik heb het in alle geval doorgegeven en we zullen het ASAP duidelijker maken.
Ik dacht overigens dat het inschrijfgeld voor één wedstrijd € 12,00 was,
te betalen op BE73 363059802560
of via Paypal mary.draelants@gmail.com

Heb even navraag gedaan.
Er komt geen bevestigingsmail maar wel een bevestigingsbericht direct na correct invullen en indienen van het inschrijfformulier online.
Als je die bevestiging niet kreeg, moet je gewoon nog eens opnieuw de procedure doorlopen, lijkt mij.

Sowieso zullen we een lijst publiceren met de reeds ingeschreven piloten.

Ik heb daarnet betaald met paypal. Ik kreeg wel een of andere melding hoor. Twas int frans en ging over betalen ofzo. Maar ik zag nergens gegevens dus ik vond het vreemd.
Waar kan ik de lijst zien?

alles volzet, op een paar plekjes na in de Truck- en 1/8e-klasse

2WD
BOURGEOIS CYPRIEN
BRAUNS VINCENT
CATILINA JOHAN
coquel christophe
coquel david
COOMANS STIJN
COUNET CHRISTOPHE
D’hondt Robin
DAUE MICHEL
DE CONCHY FREDERIC
DE GREFF LUDO
DE SAINT HUBERT MATHIEU
DENIS VINCENT
DEVILLE PHILIPPE
EVENS NICOLAS
FONTAINE FLORIANT
GIBERT ERIC
GUISAMBERT Renaud
KIMI
KONINGS JEAN-YVES
LACROIX QUENTIN
LATINI ROMUALD
LIGOT JEAN-YVES
LIGOT PHILIPPE
LOQUET SERGE
MAINIL NICOLAS
MERTENS LAURENT
MUNOZ FREUD
NINANE BRUCE
PIERRARD GAUTHIER
QUELLARD Mathieu
REINQUET MIKA
RENARD JF
RENAUX JEROME
RENAUX RUDY
RISSER NICOLAS
ROUFFOSSE STEPHANE
SYR QUENTIN
VAN LAER PATRICK
VAN OVERVELD BENOIT
VANDENBOSCH Dirk
VANDENBOSCH Thaisa
VELKENEERS JOHNNY
VERBRUGGHE Giovanni
VERHULST JERRY
VERHULST TOM
VITS KOEN
WARTELLE SEBASTIEN

4WD
BOUVIER MIKE
BRUILLET Ludovic
BULTYNCK Jerome
CARTIERE KEVIN
CHARLIER Christophe
CLEREBAUT Philippe
DE GREEF Ludo
DE MEYER DAVID
DE NOEL Michel
de Saint Hubert Mathieu
DE SUTTER Peter
DEMAS PAT
DEN HONDT Francis
DEVILLE Philippe
FARACI DAVIDE
FONTAINE Frederic
GLATIGNY CYRILLE
GROSSI Damien
GUERRA Eric
HAMMERTON Nico
HEYSE Daniel
KEYAERTS Willem
konings jean-yves
LATINI Romuald
Lecompte Pierre
LIGOT Jean-Yves
LIGOT Philippe
MAQUET SEBASTIEN
MEULEMANS David
MICKIELS Erik
Morsa Dominique
MUNOZ FREUD
PIERARD Franck
RENARD JF
RISSER Jean-Mi
ROBERT Raphaël
SALLAERTS Kurt
SERVAIS Joachim
SERVAIS Philippe
TABURIAUX Gaetan
VAN LAER Théo
VAN OVERVELT Benoit
VAN OVERVELT Claude
VANCAUWENBERGE FLORENT
VERSTRAETE STEVEN
VOUMARD JEAN-PAUL
VOUMARD LOIC
WARTELLE Sébastien

TT 1/8 BE
BARBIEUX BERTRAND
BERGER DELPHINE
BOSSIER DIDIER
BYKANS PETER
CAPELLMAN ROGER
CARPIN MATHIEU
CATILINA MARC
DE MEYER DAVID
DUFERT ERIC
JOURET OLIVIER
LERNOUT DIEGO
MARTIN FREDERIC
MUSIN MAXIME
NICKEL CEDRIC
SCHOONACHERS Jasper
STEINER Anthony
VANHEMELRICJK PATRICK

Truck + SC
COOMANS STIJN
COURTOIS BERNARD
DECONNINCK GUILLAUME
EVENS NICOLAS
GIESBERG LEONARD
LIENARD REMY
MEULEMANS DAVID
MICHEZ EDOUART
OOGHE GILLES
Stutz Eric
VELKENEERS JOHNNY
VERHULST TOM
VERSTRAETEN STEVEN

volgende week: manche 3

voorlopige planning:

sries.jpg

timetablequalif.jpg

timetablefinal.jpg

de wedstrijd werd ingekort: slechts twee finales omdat bekend werd dat de toestand op de wegen erg slecht werd rond en in Charleroi.

ik ben zelf vertrokken om 18.15u en er meer dan een uur over gedaan om Charleroi uit te geraken vanwege mensen die de weg blokkeerden doordat ze vast zaten met de wagen (ikke winterbanden = GROOT verschil!) of omdat een omleiding verkeerd en slecht aangegeven stond.
Eens buiten Charleroi gewoon de N5 gevolgd, richting Brussel en een dik uur later stonden we thuis. We hebben gewoon kunnen doorrijden maar ben er zeker va dat vele anderen ellendig lange files gehad zullen hebben.

Afijn, 't Was ne goeie vandaag. Een beetje minder volk en daardoor wat rustiger maar ook omdat de wedstrijdleiding opmerkelijk strenger was dan de vorige keren.
En 't was nodig want toch ongehoord dat piloten gewoon wegwandelen tijdens de finales ipv te gaan marshallen :(
Maar dus: goeie wedstrijd. Zelfs de 1/8e-rijders braken het kot niet af deze keer :)

Ik ben ook goed thuis geraakt, heb er wel meer dan 3uur over gedaan (naar Antwerpen) maar dat valt nog mee in deze weersomstandigheden...

Was een toffe koers deze keer en zoals Ludo aanhaalt vind ik het niet normaal dat er piloten toch gewoon na het einde van hun finale of quali toch nog eerst naar hun pitplek gaan en dan vergeten te gaan maarschallen en dan moet JP weer die jongens roepen en kostbare tijd verspillen van de organisatie.. Ik denk dat er gemakkelijk een vol uur wordt versch...ten door zo van die gasten ... :2gunfire:

Met spijt in het hart ben ik moeten thuis blijven. Maar ik woon niet ver van de kust en had echt geen zin om zover te rijden en in dit rot weer en zo'n goede auto heb ik ook niet. Dus kga het ook niet zoeken. Volgende keer meer chance zeker? :( Bij de EIR ga ik er proberen bij zijn. Das vlak na de examens dus dat moet lukken.

Voor de EIR. Er staat dat de FBA regels opgevolgd worden. Op jullie website staat 3500g minimum gewicht en 5S lipo voor 1/8 brushless.

Het minimum gewicht voor 1/8 brushless ligt op 3400g en 6S lipo mag ook gereden worden in 2011. Hopelijk passen jullie de website aan want nu spreken jullie jezelf nogal tegen.

Zijn er trouwens nog plaatsen open voor 1/8? Ik vind nergens een lijst van ingeschreven mensen.

Back