Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de EIR. Er staat dat de FBA regels opgevolgd worden. Op jullie website staat 3500g minimum gewicht en 5S lipo voor 1/8 brushless.
Het minimum gewicht voor 1/8 brushless ligt op 3400g en 6S lipo mag ook gereden worden in 2011. Hopelijk passen jullie de website aan want nu spreken jullie jezelf nogal tegen....
De inschrijvingen zijn nog open. Er zijn nog steeds mensen die wél voor-inschreven maar nog niet betaalden. Dat wordt binnenkort afgesloten (deze week, dacht ik) en een (definitievere) lijst zal vrij binnenkort bekend gemaakt worden....Zijn er trouwens nog plaatsen open voor 1/8? Ik vind nergens een lijst van ingeschreven mensen.
Tzit dus vol ofwa?
En nederlanse en/of engelse informatie zou handig zijn. En over die reglementen heb ik niks terug gevonden btw.
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal vaag voor nieuwkomers. De informatie is echt zeer onduidelijk en ver te zoeken.
De reglementen zijn veranderd voor 2011 voor 1/8e brushless. Maar op de website staat dat de FBA reglementen voor de EIR 2011 dezelfde zijn als voor de FBA in 2011....
Règlement EIR 2011.
Le règlement général est celui de la Fédération Belge d'Auto-modélisme (F.B.A.), les points ci-dessous précises les choses les plus importantes ainsi que les points différents au règlement FBA
De organisatie en het reglement zal in grote lijnen identiek zijn aan de 2010-editie.
Het reglement volgt de FBA-regels
De volgende aangehaalde punten geven de belangrijkste zaken weer, alsook de verschillen met het FBA-reglement:
maar ik besef dat het om een interpretatie van deze passages kan gaan en dat is natuurlijk nooit goed.EIR Regulation 2010.
The general regulation is the BAF.
Points below the specific things the most important and points to different rules BAF