Lamineerfolie voor EPP Le Fish (Traceur)

Met de vliegclub hebben wij een aantal 'Traceurs' gekocht. Nu is de kit zo goed als compleet, en zit er transparante folie bij. Nu zou ik mijn Fish graag knal geel willen hebben. Zoals deze Wasabi:

IMG_4398ss.jpg

Nu ben ik dus op zoek naar de juiste gele (lamineer) folie om mijn epp model mee te bekleden en te versterken. Tot op heden heb ik dit echter niet kunnen vinden. Iemand een idee waar ik dit zou kunnen bestellen?

Je kan over de folie heen spuiten? zorg wel dat het flexibele verf is van de action oid.
Anders werkt de china folie van een leverancier vlak bij het veld ook goed, aangezien het bij lage temperatuur plakt. (wel veel minder stijf als wat erbij zit) Ik ga met die folie over het bijgeleverde folie plakken, het weegt echt niets.

Hallo Maarten, AS-film was ik al tegengekomen, maar die hebben de kleur geel die ik wil, Yellow (Cup), similar Pantone 116 U, niet leverbaar op het moment. Vandaar de vraag of het elders nog te verkrijgen is. Ik zie nu echter dat ik vergeten was nog even te vermelden :)

Justin, we zullen ook die optie verder bekijken.

Back