Lampje valt na een tijdje uit.

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Hallo iedereen,

Heb net lampjes gekocht voor mijn auto, en die dingen zijn fel 8O
Maarja, dat is niet mijn vraag :mrgreen:

Nu heb ik dus dat na een tijdje (30 seconden) een van mijn lampjes gaat knipperen, en valt daarna uit, iemand een idee? En als ik dan een 15 minuten wacht doen ze het weer :? Ik zet nog wel eens een foto neer ;)

Bedankt iedereen...

Je lampjes krijgen te veel stroom waardoor ze steeds teveel stroom krijgen en dan gaan ze flikeren .

nog meer info over de lampjes die jij gebruikt

maar het is maar één van de 4 lampjes :?
En meer info heb ik niet, ze zijn van carson

(Ik gebruik trouwens oplaadbare batterijen, e-power de blauwen, oplaadbare leveren toch meer stroom?)

Zo te horen zijn die lampjes LED's en had je er eentje zonder voorschakelweerstand. LED's kunnen niet tegen teveel stroom (Wat eigenlijk wel?) en hebben meestal een weerstandje nodig.
De hoeveelheid stroom die een cel kan leveren is niet belangrijk in dit geval, wel het totale voltage van je cellenpakket.
Je info is erg summier: Voltage van de lampjes, type lampjes, serie of parallel geschakeld, etc...

Ton.

Hij doet het nu helemaal niet meer, ik ga morgen terug naar de winkel voor mijn geld :evil: . En dan ga ik ze lekker bij PKracing.nl bestellen met remlicht ;)

agorias, zijn het lampjes of led's? even ter verduidelijking: led's zijn die 5 dingen met vaste pootjes eraan, die je maar op 1 manier kan aansluiten. lampjes zitten vaak snoertjes aan en maakt niet uit hoe ze aangesloten worden. En anders, klinkt mij als een warmte probleem. Met led's gebeurd dat vrij snel (die dingen ploffen mooi kan ik je vertellen) en met lampjes kan het ook vrij snel gebeuren, maar daarbij heb je geen gedoe met weerstanden....dus, kan je deze info geven, dan kunnen we misschien weer verder praten.

Back