lang of kort chassis wat is beter ?

hoi mensen

hier ben ik weer met een vraag.

ik kan van een vriend een lang chassis krijgen, maar ik heb zelf ook nog een korte liggen.
en ik heb zoveel onderdelen dat ik nog makkelijk een 2de in een doos heb liggen. ik wil er nu een voor on-road maken. kan dat ook met die spullen op een lang chassis. of moet er dan nog meer velengd worden, dan de stangen van de servo,s. en wat is beter voor het rij gedrag.of waarom helemaal geen lang chassis.
alvast bedankt weer voor de antwoorden.

gr ronny

Alleen de stangen die aan de servo zitten en het gas/rem bedienen die zijn iets langer.

Een langer chassis is stabieler, een kortere reageert feller op stuurbewegingen. 'T is maar een klein stukje maar je merkt het wel.

Moeten wij nu raden welk model rc auto je het over hebt..? ;)

Een kort chassis zorgt inderdaad voor krappere bochten en een wat fellere reacties, maar als er oorspronkelijk een lang chassis op de auto zit heb je minder ruimte voor tank, radiobox etc.

oke dat het stuurwerk iets minder fel is dat weet ik. maar bij een gewone luxe auto is het ook zo hoe verder de wielen uit elkaar hoe lekkekder de auto rijd. maar als jullie de keus hadden, waarmee zou je zelf het liefste rijden on road dan wel te verstaan.

gr ronny

Back