T
tduc
Guest
Hallo Trex boys,
.........Al een tijdje van alle storingen verlost met 250 storingsvrije vluchten. ...........En er wordt ver en hoog gevlogen met de Trex.
.......Zoveel fun aan mijn 450xl zodat ontspannen loopings, flips en roll, constant worden gevlogen tijdens mijn vluchten.
Succes item voor dit alles, de regelaar, Jazz kontronik 40- 6-18. Trex vrienden met storingen, glitchen, etc......Jazz kontronik regelaar erop en gedaan met dit gerotzooi.
Wij vliegen wel met Full range ontvangers en de hitec 65MG servo's.
.............Nu mijn vraag......... .
Ben thans een 2e trex aan het opbouwen, 450 SE, bemerk thans dat Align ook 450 flybars heeft van 22cm lengte, standard of voorheen, 19cm.
Wat zijn de vliegervaringen met die langere 22cm flybars?? Beter Rollen??
Wat zijn de verschillen en voor- nadelen tussen de korte en lange flybar??
Graag eens uw ervaringen.
.........Al een tijdje van alle storingen verlost met 250 storingsvrije vluchten. ...........En er wordt ver en hoog gevlogen met de Trex.
.......Zoveel fun aan mijn 450xl zodat ontspannen loopings, flips en roll, constant worden gevlogen tijdens mijn vluchten.
Succes item voor dit alles, de regelaar, Jazz kontronik 40- 6-18. Trex vrienden met storingen, glitchen, etc......Jazz kontronik regelaar erop en gedaan met dit gerotzooi.
Wij vliegen wel met Full range ontvangers en de hitec 65MG servo's.
.............Nu mijn vraag......... .
Ben thans een 2e trex aan het opbouwen, 450 SE, bemerk thans dat Align ook 450 flybars heeft van 22cm lengte, standard of voorheen, 19cm.
Wat zijn de vliegervaringen met die langere 22cm flybars?? Beter Rollen??
Wat zijn de verschillen en voor- nadelen tussen de korte en lange flybar??
Graag eens uw ervaringen.