Hoi Allemaal,
Ik ben opzoek naar een langzaamdraaiende pomp. Ik wil mijn Smitwijs Singapore namelijk voorzien van twee Robbe Power 1000 motoren die worden aangestuurd door twee Robbe Rokraft 120 Navy snelhiedsregelaars.
Voorzover ik begrijp kun je alleen met de Rokraft 120 Navy met aangesloten waterkoeling de zware (letterlijk en figuurlijk, die dingen wegen ongeveer 1Kg
) Power 1000 motoren aansturen. Daarom wil ik de snelheidsregelaars contstant met water koelen (en niet zoals bij mijn Amsterdam alleen als de bluskanonnen aan staan). Nu werk ik in mijn Amsterdam met CL504 waterpompen van Graupner, maar dat lijkt mij voor de waterkoeling geen goed plan. Ziet er namelijk niet uit als er aan beide kanten van de boot een waterstraal uitspuit die een paar meter van de boot af komt :? .
Weet iemand zo'n pomp of heeft iemand ideeën of tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, laat het dan even weten.
Groetjes Danny.
Ik ben opzoek naar een langzaamdraaiende pomp. Ik wil mijn Smitwijs Singapore namelijk voorzien van twee Robbe Power 1000 motoren die worden aangestuurd door twee Robbe Rokraft 120 Navy snelhiedsregelaars.
Voorzover ik begrijp kun je alleen met de Rokraft 120 Navy met aangesloten waterkoeling de zware (letterlijk en figuurlijk, die dingen wegen ongeveer 1Kg

Weet iemand zo'n pomp of heeft iemand ideeën of tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, laat het dan even weten.
Groetjes Danny.