Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm,Wat het laseren zelf kost weet ik niet precies. Als ik me niet vergis gaat dat per centimeter. Reken maar op minimaal €100,- als ze je willen matsen.
Zit er wel aan te denken om zo'n laser te kopen, ik heb hier nog aardig wat plaatjes zwart depron staan, ik denk dat dit met 200mw al gaat lukken...Dan zou ik maar snel zo,n laser gaan bouwen en opdrachten aannemen .
Word je snel rijk .
Mvg Johan
Zit er wel aan te denken om zo'n laser te kopen, ik heb hier nog aardig wat plaatjes zwart depron staan, ik denk dat dit met 200mw al gaat lukken...
Later eventueel nog een "laser tafel" omheen bouwen...
Iets met kam en iets met scheren...:roll::-?Gelet op de leeftijd willen deze alles maken en kopen, maar werkelijk maken en of afmaken dat is een ander verhaal.
Het lijkt me nou niet niet dat daar de kosten in gaan zitten?..Was alles maar zo makkelijk, denk ook aan het gas dat rond de laser moet geblazen worden anders verbrand alles , hout brand namelijk dat moet ook betaald worden
De tekeningen moet je dan even laten kopiëren bij een kopieercentrum, zij gebruiken (meestal) laserprinters.Ik heb al eens gehoord over "overstrijken" op het hout, maar hoe moet dat dan ?