Latrax rally 1/18 ; Nieuwe Motor Of Lipo?

Hi allemaal, ik heb een vraag waar ik zelf al even naar heb gekeken.
Nou heb ik een latrax rally, en ik wil hem graag upgraden, nou dacht ik oorspronkelijk aan lipo erin en de stock brushed motor behouden, maar nu ontdekte ik dat 1/18 brushless combo's een stuk goedkoper zijn dan gedacht.(ik heb mijn 1/10 lrp buggy al geupgrade naar brushless, dit koste rond de 110 euro) Maar nou weet ik niet goed welke motor ik wil en welke past. van mij hoeft hij ook niet te hard, daarom was de 1e keuze lipo. Nou heb ik een zelf een lipo set bij elkaar gezet van rond de 60 euro. (3000 mah 2s + Lader met balancer) dus daar zou ik graag in de buurt willen blijven. hoger dan 90 wil ik dus eigenlijk niet. Nou zag ik op hobbywings een brushless motor+regelaar van 31 euro, maar in de nederlandse winkels en webshops zie ze allemaal veel duurder.Kan iemand mij hierbij helpen?
Mgv Luuk Nijmands

Bij HobbyKing zijn motor en regelaar altijd goedkoper dan NLse webshops , rede is dat er simpelweg minder mensen tussen zitten die er geld aan willen verdienen. Voor een setje in een NLse winkel ligt zijn er al 3 ,4 of 5 tussenhandelaren geweest die er allemaal aan willen verdienen , HobbyKing koopt gewoon rechtstreeks bij fabrikanten in en laat er een eigen stickertje op plakken/kleurtje geven.

Als je zoiets wil bestellen een accountje aanmaken bij Paypal en bestellen bij HobbyKing in het EU warehouse.

Ik heb de Traxxas 3m erin gedaan. Geen houden meer aan en trekt alles van het karretje kapot. Gelijk diff en alles mogen vervangen.
Leg er gewoon een 2s in met het standaard motortje, dan is het leuk rijden met genoeg grip en prima snelheden.

Steven

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij HobbyKing zijn motor en regelaar altijd goedkoper dan NLse webshops , rede is dat er simpelweg minder mensen tussen zitten die er geld aan willen verdienen. Voor een setje in een NLse winkel ligt zijn er al 3 ,4 of 5 tussenhandelaren geweest die er allemaal aan willen verdienen , HobbyKing koopt gewoon rechtstreeks bij fabrikanten in en laat er een eigen stickertje op plakken/kleurtje geven.

Als je zoiets wil bestellen een accountje aanmaken bij Paypal en bestellen bij HobbyKing in het EU warehouse.
Harstikke bedankt, ga voortaan veel meer bij Hobbyking bestellen! :D

Tuurlijk ;) er is een topic van de rally, handig om daar even te praten. Heb zelf 2 rally's. 1 helemaal nieuw gebouwd voor minder dan 30euro op Dollarhobbyz.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Back