Latrax Teton vragen

Discussie in 'Electro auto's' gestart door lucas33, 2 jun 2017.

  1. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik vind alleen maar van die kabels voor lipos
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Caretaker vindt dit leuk.
  3. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Die heb wel gezien maar er staat bij traxxas ID to molex dus daarom dacht ik dat die niet goed was.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Dan vraag ik mij toch af, is je Engels slecht of indien dat het geval is, weet je Google Translation niet te vinden, is het gewoon weer even snel kijken zonder de info op je te nemen of snap je het gewoon echt niet?

    Echt, zoeken is echt geen kunst, met de juiste (Engelse) trefwoorden kom je een heel eind of kom je resultaten tegen waarmee je je zoekopdracht weer kunt verbeteren. En dan is het de meerdere gevonden hits openen en goed doornemen of dat het is wat je zoekt.

    Het staat daar toch echt dat je hiermee accu's met een ID stekker op een lader met een Tamiya plug kan aansluiten. Als je een lader hebt die met div laadsnoeren komt zit de Tamiya laadsnoer er gewoon bij, anders kan je die overal bestellen en als laatste optie kan je van dat verloopje ook de Tamiya stekker af knippen en zelf een kabeltje naar de lader toe aan solderen.
     
  5. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Bedankt!
     
  6. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ze willen maar de helft terug geven voor de latrax teton echt flauw. Ze zeiden dat dit een goede auto was. Een dan blijkt hij binnen 3 dagen kapot te gaan en dan willen ze bijna niks terug geven.
     
  7. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Maar wat is er nog origineel aan de auto?
    Hoeveel heb je er zelf al niet aan zitten sleutelen.

    Er is je zelfs hulp aangeboden in dit topic. Ga daar dan voor. Dan behoud je in ieder geval een goede auto. Misschien wel beter dan origineel.
     
    Caretaker vindt dit leuk.
  8. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik heb niks veranderd aan de auto. Als ik er een brushless motor inzet moet ik ook weer andere dingen upgraden. Dus dat wordt dan heel duur
     
  9. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Lucas, leer van dit moment. Ik kan de winkel geen ongelijk geven. Garantie is leuk, maar had dan in eerste instantie de winkel gebeld. Dat heb je niet gedaan. Je bent aan het sleutelen geweest, alles meermalen uit elkaar gehaald, ander motortje geplaatst. Dan zou ik als winkel zijnde ook twijfel hebben of de garantie nog wel terecht is.

    Je hebt nu een keuze, of je krijgt de helft van je geld terug en hebt geen auto meer.
    Of je houd de auto, zoekt iemand die er verstand van heeft en laat hem nakijken. Kost hopelijk minder dan je halve auto, maar je hebt er wel weer een goede auto voor terug.

    Ik zou voor dat laatste gaan. Kun je in ieder geval weer lekker crossen met je Teton.

    Voor een volgende keer. Geef meer informatie over je auto, wat heb je exact al gedaan enzo. Heb dit draadje nogmaals doorgelezen en communicatie verliep niet echt soepel in de berichten.

    Waar heb je de auto trouwens besteld?
     
  10. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik heb de winkel meerdere malen gebeld zij zeiden dat ik er gewoon een nieuwe motor in moest zetten
     
  11. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Trxxs-winkel.nl
     
  12. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik dacht dat ik als ik er een nieuwe motor in zou zetten weer gewoon zou kunnen rijden maar niet dus. 4 dingen kapot in 4 dagen! En telkens als ik ze bel zeggen ze dat ze dit niet vaker hebben gehoord. Die auto blijft maar kapot gaan
     
  13. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Lucas, dit is nou precies de regel die het hele verhaal veranderd. En dit is nou precies hetgeen ik bedoel met niet alle info geven.

    Dus de winkel weet dat je aan de auto hebt zitten sleutelen. Dan kun je toch niet verwachten dat je 100% van het aankoop bedrag terug krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2017
  14. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik heb 3 schroefjes losgedraaid ja maar ze zeiden zelf dat ik dat moest doen
     
  15. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Nou ken ik de Teton niet. En weet ik niet hoeveel schroefjes hier in zitten. Maar het volgende schrijf je ook:
    Werk jezelf nou niet verder tegen. En zet dat garantie dingetje uit je hoofd. Mensen op het forum willen je helpen, maar die hebben ook de juiste info nodig. Breng de auto naar iemand die hem wil/kan repareren voor je. Kost je waarschijnlijk wel weer geld, maar je hebt er wel weer een auto voor terug waar je lol mee kunt beleven.

    Jammer voor de extra kosten. Sneu geld zou Bertje Visscher zeggen. Maar nogmaals, die extra kosten geven je wel weer lol. En daar heb je meer aan, dan zoals je nu over je auto denkt.
     
  16. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Als je een paar schroevjes losdraaid kun je kapjes van de spur gear en de front dif er afhalen en alleen bij de spur gear zat zand dus die heb ik steeds schoon gemaakt ze willen gewoon weinig geven omdat er een paar krasjes op zitten
     
  17. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Wat wil je eigenlijk Lucas? Rijden met je Teton, of geld terug en een andere auto?
     
  18. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Geld terug
     
  19. oomkoen

    oomkoen

    Lid geworden:
    26 mei 2017
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Enschede
    Nou stap dan naar de winkel. Neem je aankoopbon mee (email bestelbon). Mocht je per email contact hebben gehad met de winkel, print de mailtjes uit als bewijs. (Telefonisch contact? Weet je nog namen?) Doe je huiswerk zodat je sterk in je schoenen staat en vertel ze het hele verhaal.

    Je weet wat je kunt krijgen. Probeer er meer uit te halen. Of zorg voor een erg dikke korting op een andere auto als je deze in levert.
     
  20. lucas33

    lucas33

    Lid geworden:
    7 mei 2017
    Berichten:
    102
    Locatie:
    wolkjesland
    Ik heb geen zin om elke twee dagen nieuwe onderdelen te kopen voor dat autootje
     

Deel Deze Pagina