LB dag 2021

Ik heb (nog) niets te vliegen maar help graag als er weerbarstige dieseltjes zijn. Forum herkende me niet meer, ik zie dat mijn oude account (John Schoen) nu een gast is. :)

Deelnemers

1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. TC01
7. Bell-crank
8. HansH
9. Beton
10. packard
11. Robert Schulze
12. Willi Schmitz
13. Erik_S
14. Hans van Gelder
15. JohnRSC

Ik kom om mij te laten inlichten over lijnvliegen.
Zelf ooit 50 jaar geleden eens met een plastic lijnvliegtuigje gevlogen.
Alle informatie is die dag welkom voor mij.

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. TC01
7. Bell-crank
8. HansH
9. Beton
10. packard
11. Robert Schulze
12. Willi Schmitz
13. Erik_S
14. Hans van Gelder
15. JohnRSC
16. Arnold van Troost

Ik heb (nog) niets te vliegen maar help graag als er weerbarstige dieseltjes zijn. Forum herkende me niet meer, ik zie dat mijn oude account (John Schoen) nu een gast is. :)

Deelnemers

1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. TC01
7. Bell-crank
8. HansH
9. Beton
10. packard
11. Robert Schulze
12. Willi Schmitz
13. Erik_S
14. Hans van Gelder
15. JohnRSC
I6.

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. TC01
7. Bell-crank
8. HansH
9. Beton
10. packard
11. Robert Schulze
12. Willi Schmitz
13. Erik_S
14. Hans van Gelder
15. JohnRSC
16. Arnold van Troost
17. Elninio 12

Eén van de vaste kenmerken van de Almeerse LB dagen is dat er altijd -onbreekbare!- LB trainers aanwezig zijn, om nieuwkomers en herintreders (weer) van het lijnvliegen te laten proeven. En zo nodig er is ook een met een weerbarstig dieseltje! Dus aan allemaal: welkom!

Ik meld mij bij deze af. Een hele dag actief bezig zijn en dan nog 4 uur autorijden trek ik nog niet. Ben nu na een half dagje werken doodop. Eerst moeten mijn hersens gewend zijn aan de nieuwe situatie, en hopenlijk kan ik dan wel weer langere tijd actief zijn.

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. TC01
7. Bell-crank
8. HansH
9. Beton
10. packard
11. Robert Schulze
12. Willi Schmitz
13. Erik_S
14. Hans van Gelder
15. JohnRSC
16. Arnold van Troost
17. Elninio 12
18 John Klok
19 Miranda Huibers

Kraampjes en spulletjes niet, maar soms nemen mensen spullen mee die ze te koop aanbieden.
Ik neem voor de verkoop de 7 motortjes mee die nog over zijn uit de nalatenschap van de ons veel te vroeg ontvallen vliegvriend Jan Willem Roest. En ook nog enkele interessante boeken. Zo rond de middag, tussen 12 en 13 uur, kan men ze in of bij het clubhuis bekijken, Zie ook https://modelairplane-parts.jouwweb.nl/ Vooraf reserveren mag ook natuurlijk.

Ik meld mij bij deze af. Een hele dag actief bezig zijn en dan nog 4 uur autorijden trek ik nog niet. Ben nu na een half dagje werken doodop. Eerst moeten mijn hersens gewend zijn aan de nieuwe situatie, en hopenlijk kan ik dan wel weer langere tijd actief zijn.
Jammer Theo, maar overhaast de zaken inderdaad niet, het instituut LB dag loopt -als het goed is- niet weg

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. Bell-crank
7. HansH
8. Beton
9. packard
10. Robert Schulze
11. Willi Schmitz
12. Erik_S
13. Hans van Gelder
14. JohnRSC
15. Arnold van Troost
16. Elninio 12
17. John Klok
18. Miranda Huibers

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. Erik-M
5. RTrider
6. Bell-crank
7. HansH
8. Beton
9. packard
10. Robert Schulze
11. Willi Schmitz
12. Erik_S
13. Hans van Gelder
14. JohnRSC
15. Arnold van Troost
16. Elninio 12
17. John Klok
18. Miranda Huibers
19. Midas

Ik moet me helaas door omstandigheden afmelden. Iedereen een fijne dag gewenst en tot de volgende keer.

Deelnemers

1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V

5. RTrider
6. Bell-crank
7. HansH
8. Beton
9. packard
10. Robert Schulze
11. Willi Schmitz
12. Erik_S
13. Hans van Gelder
14. JohnRSC
15. Arnold van Troost
16. Elninio 12
17. John Klok
18. Miranda Huibers
19. Midas

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. RTrider
5. Bell-crank
6. HansH
7. Beton
8. packard
9. Robert Schulze
10. Willi Schmitz
11. Erik_S
12. Hans van Gelder
12a. JohnRSC
14. Arnold van Troost
15. Elninio 12
16. John Klok
17. Miranda Huibers
18. Midas
19. Marc van der Zande

Tijdens de carrier demo/funfly zal ook gelegenheid zijn om vluchten te maken, die meetellen voor het Nederlands Kampioenschap.
Een demo/funfly/NK in één, dus....

Ik mis nog een aantal usual suspects.
Wil iedereen die zaterdag komt vliegen, maar niet op bovenstaande lijst vermeld is, dat alsnog even zelf in orde maken?
(met "reageer" deze posting kopieëren, vervolgens alles behalve "deelnemers" en de lijst zelf weghalen, jezelf er bij plaatsen en klaar....)

Laatst bewerkt:
Adres: Kluutweg 1 1349 RA ALMERE
Maar dat kent niet iedere SatNav, als je dan 3 instelt sta je bij de buurboer voor de deur.
Iets terug, richting T-kruising met de Tureluurweg is al de ingang naar perceel nr. 1.

Heren, ik kan toch weer eens een keer aanwezig zijn. Ik kan alleen waarschijnlijk niets te vliegen meenemen, ook wegens gebrek aan lijnen en andere toebehoren, maar misschien vind ik nog het een en ander, en ik kan altijd helpen met motoren starten, lanceren en dergelijke. Ik hoop vrijdagmiddag nog even naar de loods te kunnen waar mijn spullen op een grote hoop opgeslagen zijn. Misschien kan ik er nog een en ander tussenuit vissen.
@ Henk: ik zal een bruikbare naald voor een Merlin en een aantal Merlins meenemen die ik van de week nog even op een primempje heb getest en die lopen. Ik zal waarschijnlijk ook een stel andere voor LB bruikbare motoren meenemen. Mogelijk dat er mensen in overname geïnteresseerd zijn.

Deelnemers
1. stunthenk
2. Bruno van Hoek
3. Ed_V
4. RTrider
5. Bell-crank
6. HansH
7. Beton
8. packard
9. Robert Schulze
10. Willi Schmitz
11. Erik_S