LB dagen 2006

hebben jullie ook een handboek "hoe vlieg ik met slecht weer?"
dat maakt alle andere overbodig. :D

pepijn-zager zei:

Ik kan me nog de vliegshow in ijbergen herinderen 5 jaar geleden. Windkracht 6 tot 7 en terwijl alle radio vliegers aan de koffie zitten, stonden wij buiten gezellig wat te LB'en... Wind is dus geen probleem, alleen tijdens onweer met 15 meter staaldraad in de lucht zwiepen vind ik wel een beetje eng...

Owen zei:
pepijn-zager zei:

Ik kan me nog de vliegshow in ijbergen herinderen 5 jaar geleden. Windkracht 6 tot 7 en terwijl alle radio vliegers aan de koffie zitten, stonden wij buiten gezellig wat te LB'en... Wind is dus geen probleem, alleen tijdens onweer met 15 meter staaldraad in de lucht zwiepen vind ik wel een beetje eng...

Je bent ook niks gewent een klein beetje stroom over je lijnen moet kunnen hoor vooral als het bij een ander is :P

Ik kan me nog de vliegshow in ijbergen herinderen 5 jaar geleden. Windkracht 6 tot 7 en terwijl alle radio vliegers aan de koffie zitten, stonden wij buiten gezellig wat te LB'en... Wind is dus geen probleem, alleen tijdens onweer met 15 meter staaldraad in de lucht zwiepen vind ik wel een beetje eng...[/quote]

Je bent ook niks gewent een klein beetje stroom over je lijnen moet kunnen hoor vooral als het bij een ander is :P[/quote]

krijgt je haar dracht ook nog eens een andere coupe :P :P
dus gewoon vliegen met dat ding

Owen zei:
Hey Ed_Raket :P Is je ouwe account geblokkeerd ofzo?
Of gewoon de inloggegevens kwijt?

Zeg Bruno, ik wil wel een cursus diesel starten in de kantine geven hoor :P Alleen kijken en praten is ook zo saai..

Ik kom morgen wel dus, en ik was op het werk toen ik wou inloggen maar kwam er niet in dus maar ff nieuw account aangemaakt.

ben er ook maar wel wat later in de morgen, nog wat voetbal verplichtingen aan de jeugd als dat al door gaat.
helaas de JAK motoren zijn nog niet binnen, zullen wel onderschept worden om invoerrechten te mogen betalen :(
helaas dus.

Een uiteenzetting mbt elektro LB en/of hoe te starten met MTR lijkt me wel wat als we verplicht binnen zitten ivm het weer

20 km van lokatie, en ik denk er over om mijn zwembroek aan te doen. Wat je niet aan hebt, kan ook niet nat worden.

Bijzonder windering, regenachtig en koud dagje. Maar toch wel weer een geslaagd dagje info uitwisselen.

Back