LB dagen 2013

WVR, Ik heb nog een nette tekening van de VT Air racer liggen. Kan ik voor een paar euro een kopietje van laten maken. Laat me maar horen wat je wilt.

Inmiddels weer terug van het festival in Duitsland waar ik onverwacht heen moest.
Ben blij dat het allemaal zo goed is verlopen.

Zie de meesten van jullie dan uiteindelijk wel a.s zaterdag op vlb. Valkenburg.

Zaterdag over twee weken (28 september) is het dan zover:
De tweede landelijke LB dag van 2013.
Met nu als ingevoegd onderdeel 1,5 cc combat.
We hopen dat het net zo'n succes wordt als de 2,5 dit voorjaar.
Verder natuurlijk het bekende, flexibele programma: Heb je een lijnbestuurd model en is dit (zulks uiteraard wel ter beoordeling van de organisatie) veilig te vliegen, dan zien wij je dit graag demonstreren.
Ben je (nog) niet zeker van je zaak, dan krijg je hulp op maat bij de eerste pogingen.
Voor belangstellenden zonder model hebben wij trainers beschikbaar waarmee onder begeleiding de eerste LB vluchten kunnen worden gemaakt.

Nog minder dan een week!
Het wordt spannend of we nog kunnen profiteren van een beetje nazomer of dat we een herfstdag om de oren krijgen....

Nog minder dan een week!
Het wordt spannend of we nog kunnen profiteren van een beetje nazomer of dat we een herfstdag om de oren krijgen....

Ik hoop dat jullie net zo mooi weer hebben als wij afgelopen zondag op onze LB-clubdag. Het was een topdag met mooi weer, mooie vliegtuigen en de geur van diesel in de lucht. Ik heb met de combateer van Sal mogen vliegen omdat ik niet de kans (en de zin) had om mijn vliegspullen bij elkaar te zoeken.
Enkele sfeerbeelden, met dank aan Karel, de huisfotograaf: https://plus.google.com/u/1/photos/...909270617783895727/albums/5926950195231948977

VT-Akrobat

Hallo manne,
Heeft iemand misschien een tekening van de VT-Akrobat voor mij? En zou je die zaterdag mee kunnen nemen? Kosten worden natuurlijk vergoed!

Groet, Erik

Ik meen me te herinneren dat Henk er ooit eentje gebouwd heeft en daarvoor heb je een tekening nodig....

Hoi Erik,
Ik zal een kopie van de VT Akrobat voor je meenemen naar Almere. Voor weinig!
Voor de belangstellenden kan ik mededelen dat ik ook kopieen van de tekening van de Mickey van Breukink ( 2,5 cc stunter uit 1958) en verschillende klassieke teamracers ter beschikking heb, waar onder de ALB-4 van Ton Aarts uit 1952 en de Rapid van P. Smelt uit 1954.

full

View image in gallery

Een prachtige dag en mijn dank aan de organisatoren! Ondanks de straffe wind en spannende momenten op het verre veld bleef de Suls trainer heel en mocht ik weer vlieguren noteren. Ook heb ik op Youtube een indruk achtergelaten van de vlucht met de speedkist: niet voor watjes, deze tak van de modelvliegsport.

nitroguy - YouTube

Hartelijke groet,
JW

Laatst bewerkt door een moderator:
Back