LCD- of pasmascherm om reflex te draaien

Aan welke specificaties moet je laptop voldoen om Reflex XTR op een LCD of een Plasmascherm te draaien?
Heb je daar een supersnelle grafische kaart voor nodig of hangt dit af van het soort scherm wat je gebruikt?
Of is een grafische kaart met een TV uitgang voldoende.

Ik wil nu wel eens "kamerbreed" Reflex vliegen!

je hebt in ieder geval een tv-out op je 3d kaart nodig ... Die heb ik er toevallig wel opzitten maar dat zul je dus even moeten nakijken.

Als reflex op je laptop goed draait zal hij dit op je tv ook doen want eigenlijk "wissel" je alleen van scherm als je begrijpt wat ik bedoel

Denk er wel aan dat je hem wel op een aardige resolutie dient te spelen anders is het de aankoop van een groot scherm niet waard denk ik

Heb zelf een niet zo jonge laptop (2 jaar oud) en Reflex werkt er prima op.

Wat de TV betreft wil ik je aanraden er niet al te hoge verwachtingen van te koesteren. De resolutie is beduidend lager dan een laptop scherm (zoals al gezegd) De beelden zullen veel grover overkomen.

ajh zei:
]Heb zelf een niet zo jonge laptop (2 jaar oud) en Reflex werkt er prima op.

Wat de TV betreft wil ik je aanraden er niet al te hoge verwachtingen van te koesteren. De resolutie is beduidend lager dan een laptop scherm (zoals al gezegd) De beelden zullen veel grover overkomen.

TV heeft een reslotuie van 640 op 480.
Maar als je naar Plasma LCD of projector gaat ligt die hoger, dus gaat je beeld wel veel mooier zijn.

En zoals al gezegd, draait het op uw pc of laptop, zal het evengoed draaien op tv plasma lcd of projector.

het hoeft natuurlijk niet :wink:

Als je hem op 1600 * 1200 ofzo speelt word dat natuurlijk een heel ander verhaal, maar dan moet je wel een state-of-the-art laptopje in huis hebben

Als je dit wil gaan doen zou ik na gaan denken omeen desktop te kopen met een 3d een 256 ddr ram 3d kaart. Want dan zou het wel eens leuk gaan worden om het opzon scherm te spelen

maar als het heel licht is thuis is het moeilijker te zien... moet het wel een beetje donker zijn.

RicardoGT zei:
maar als het heel licht is thuis is het moeilijker te zien... moet het wel een beetje donker zijn.

Wij doen dan meestal de gordijnen dicht :wink:

Back