Learjet 45

Na een paar dagen nadenken toch maar begonnen aan mijn nieuw vliegtuig. Ik wil al langer een learjet vliegen dus bij deze :D
Omdat er bijna geen Learjets te vinden zijn naar mijn smaak heb ik zelf besloten om er 1 te "ontwikkelen" . Na 3 dagen tekenen is het plan van de romp af en zijn al een paar spantjes uitgesneden en passend gemaakt. Het vliegtuig wordt voornamelijk uit depron gemaakt en heeft en span van 1 meter en romplengte van 1.26 m. Foto's volgen nog ( als ik uitgevonden heb hoe je ze moet toevoegen lol )
groeten

oke hulp gevraagd voor fotos te posten ^^
ik krijg het niet voor elkaar ik zie nergens iets om ze toe te voegen <_<
groeten

Heb je de foto`s ergens op het net staan?
Zo ja dan kan je die betreffende lokatielink plaasten tussen de img tags, je krijg dan dit:

Dat zou moeten werken.

Staan ze nog niet op het internet dan moet je ze eerst uploaden en doe dan het bovenste.

Heb je de foto`s ergens op het net staan?
Zo ja dan kan je die betreffende lokatielink plaasten tussen de img tags, je krijg dan dit:

Dat zou moeten werken.

Staan ze nog niet op het internet dan moet je ze eerst uploaden en doe dan het bovenste.

dus werkt niet meer zoals vroeger achja eerst maar eens een plaats zoeken waar ik ze kan uploaden dan alvast bedankt voor de hulp ;)

Je mag ze ook wel even naar mij mailen dan zet ik ze wel in m'n photobucket en post ik ze hier. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
even geen tijd gehad met bouwen door een griepje :(
morgen begint de school weer dus het bouwen zal niet snel meer vooruit gaan.
groeten

Back