Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben een tijdje weggeweest maar heb toch weer zin om te vliegen. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de led signalen van de Naza led af te tappen en deze aan ledstrips op de armen te koppelen.
Deze meneer is het ook gelukt (zie ook zijn andere filmpjes) Het lijkt erop dat je toch iets van een microcontroller nodig hebt om het signaal dat de Naza uitstuurt op te pikken en door te sturen naar de Led's.
De elektronica in de NAZA zal geschikt zijn om één LED te laten branden. Als je daar een hele feestverlichting van wilt maken zal de elektronica NAZA de benodigde stroom daarvoor niet kunnen leveren zonder rook te produceren. Er zal iets meer nodig zijn dan alleen een serie LED's.
Hmm,, is voor mij geen doen denk ik. Bedankt jongens voor de info! Als iemand van jullie een poging wilt wagen om zoiets voor me in elkaar te zetten zou dat leuk zijn! Natuurlijk tegen vergoeding.
Nu ben ik geen electrotechnicus, maar ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je een paar transistoren of optocouplers parallel op de pootjes van de RGB-led in de Versatile Unit zet en deze een "domme" rgb led-strip laat aansturen, het eventueel zou moeten lukken om het signaal van de VU te kopiëren. Maar dan zit je dus nog steeds met soldeerwerk en je zult ook voor een extra voeding moeten zorgen. Dan lijkt mij de microcontroller-optie handiger (en je hebt veel meer extra mogelijkheden )
Nogmaals, pb hem even hij heeft dit al voor elkaar gekregen namelijk!
Hij was ook degene wie de naza zonder vsen kon instellen via de usb. genoemd in mijn bouwverslagen en op youtube...