Leden gezocht voor club in Twente

• Topicstarter Topicstarter the-iceman-06
  • Startdatum Startdatum
T

the-iceman-06

Guest
8) Hallo Forum leden en alle andere bezoekers. Wij zoeken nog nieuwe leden voor het oprichten van een club in de regio Twente (enschede e.o). Dus als je belangstelling hebt mail dan even naar het volgende adres : a.zelle@home.nl. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht terug. :P

Ja.. leuk... wat voor een vereniging.... Vliegen, rijden, varen of allemaal... turnen ??

Robert

Ik was iets te snel met tikken van de tekst. Het gaat om rijden met modelauto's. Ik las op marktplaats een oproep. Heb een tijdje met de persoon gesproken. Ze rijden nu in Enschede achter het stadion van FC Twente. Maar de bedoeling is om iets op te zetten in Hengelo. Als er nieuws is zal ik het hier wel melden.

misschien iets om contact op te nemen met de club waar ik bij ben wij zoeken nog leden. het gaat om een club in enschede die zich bezig houd met vliegtuigen maar toch ook wel andere kanten van de sport kan beoefenen. zal ff de link opzoeken van de club zodat je kunt waar de club zich bevind en hoe je contact kunt opnemen

Back