Gevraagd Leerling/leraar kabel voor robbe/Futaba FX30

Een kabel voor de FX30 heb ik niet. Als het niet specifiek bedraad hoeft is een WTR7 een optie. Weet je vast al, ook datrdie niet meer leverbaar is.
Een andere optie die ik ook gebruik is een TFR4-B ontvanger gebruiken en hem op (ik meen) kanaal 4 een cppm signaal uit te sturen . Dan functioneert hij hetzelfde als de WTR7. Nog geen ervaring hebik met het gebruiken van een S-BUS ontvanger en die gebruiken zoals je de WTR7 gebruikt.
Links of rechts om is het goed te organiseren dat je leraar/leerling kunt vliegen. Bij draadloos heb ik ook goede ervaring met het koppelen van verschillende zender merken. Praktische ervaring heb ik daar met een Spektrum ontvanger en een collega vlieger die een volledig andere mode vliegt met een Spektrum zender.

Erik

Erik, Tks voor de info. Ik heb op de zenders Weatronic modules zitten, dus wil ik het simpel houden met een kabeltje. Anders heb je straks drie dingen in het systeem...... De combinaties werken nog steeds prima, ik vlieg er ook nog jets mee en grote sleepkisten, dus het huidige systeem werkt goed. Alhoewel ik naar Jeti aan het overstappen ben, maar gezien het feit dat ik de grotere bakken steeds uitrust met de grote (central boxen, die nou niet echt goedkoop zijn.... gaat dat niet allemaal achter elkaar). Via een kabel kan ik me houden aan wat robbe/Futaba in het manual schrijft. (hoop ik)

Erik, Tks voor de info. Ik heb op de zenders Weatronic modules zitten, dus wil ik het simpel houden met een kabeltje. Anders heb je straks drie dingen in het systeem...... De combinaties werken nog steeds prima, ik vlieg er ook nog jets mee en grote sleepkisten, dus het huidige systeem werkt goed. Alhoewel ik naar Jeti aan het overstappen ben, maar gezien het feit dat ik de grotere bakken steeds uitrust met de grote (central boxen, die nou niet echt goedkoop zijn.... gaat dat niet allemaal achter elkaar). Via een kabel kan ik me houden aan wat robbe/Futaba in het manual schrijft. (hoop ik)
Goeden avond,
Ik heb een Futaba ll/ lr kabel met de vierkante aansluiting welke ik gebruikt
heb op mijn FF- 9, het type Fx is mij niet bekend . Is dit de kabel die jij zoekt?
M.v.gr. Albert

Albert, als je me privé even je mailadres stuurt, of whatsapp dan maak ik een foto van de stekker in de zender en die stuur ik naar je.
Grt, Richard

Goede Middag Richard,
Je hebt geluk ik heb 2 verschillende type,s liggen het type wat jij zoekt
zit er ook bij , voor 25 euro stuur ik hem naar jou toe. Laat even weten
of dit oke is , geef ook jou huis adres dan even door? Weet jij misschien
hoe ik foto,s op het forum kan zetten in de hollandse taal.
Zijn er misschien nog meer artikelen die jij zoekt, ik ga dit jaar stoppen
met de vlieg hobby zodoende?
Alvast bedankt Albert.

Foto's erop kan zo simpel gaan als gewoon ctrl c en ctrl v.
ik doe zelf regelmatig screenshots, bij een screenshot kun je deze gewoon in het tekstvak ertussen plakken.

is die traierpoort nog wel vrij richard als je weatronic modules gebruikt ?
Goede Middag Richard,
Je hebt geluk ik heb 2 verschillende type,s liggen het type wat jij zoekt
zit er ook bij , voor 25 euro stuur ik hem naar jou toe. Laat even weten
of dit oke is , geef ook jou huis adres dan even door? Weet jij misschien
hoe ik foto,s op het forum kan zetten in de hollandse taal.
Zijn er misschien nog meer artikelen die jij zoekt, ik ga dit jaar stoppen
met de vlieg hobby zodoende?
Alvast bedankt Albert.
Hoi Richard,
Er is een probleem ik heb al 2 weken een long ontsteking en mag pas vrijdag
op straat, dan ga ik vragen wat het opsturen gaat kosten. Met het weekend ga
ik dan alles regelen .
M.v.gr.

Back