Richard Branderhorst
PH-SAM
Heeft iemand nog zo'n LL/LS kabel liggen voor de FX30 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goeden avond,Erik, Tks voor de info. Ik heb op de zenders Weatronic modules zitten, dus wil ik het simpel houden met een kabeltje. Anders heb je straks drie dingen in het systeem...... De combinaties werken nog steeds prima, ik vlieg er ook nog jets mee en grote sleepkisten, dus het huidige systeem werkt goed. Alhoewel ik naar Jeti aan het overstappen ben, maar gezien het feit dat ik de grotere bakken steeds uitrust met de grote (central boxen, die nou niet echt goedkoop zijn.... gaat dat niet allemaal achter elkaar). Via een kabel kan ik me houden aan wat robbe/Futaba in het manual schrijft. (hoop ik)
albertmobiel@quicknet.nlAlbert, als je me privé even je mailadres stuurt, of whatsapp dan maak ik een foto van de stekker in de zender en die stuur ik naar je.
Grt, Richard
Goede Middag Richard,
is die traierpoort nog wel vrij richard als je weatronic modules gebruikt ?
Hoi Richard,Goede Middag Richard,
Je hebt geluk ik heb 2 verschillende type,s liggen het type wat jij zoekt
zit er ook bij , voor 25 euro stuur ik hem naar jou toe. Laat even weten
of dit oke is , geef ook jou huis adres dan even door? Weet jij misschien
hoe ik foto,s op het forum kan zetten in de hollandse taal.
Zijn er misschien nog meer artikelen die jij zoekt, ik ga dit jaar stoppen
met de vlieg hobby zodoende?
Alvast bedankt Albert.
Hoi Richard,Sorry, ik had weer eens geen bericht gekregen van reacties in dit draadje.
Da';s niet zo mooi met je longontsteking. Ik stuur wel per mail nog een bericht.