Hallo, ik heb onlangs de turbo duster 65besteld, gestript en opnieuw gecoverd in een herkenbaar schema( foto volgt)
er zitten nu rondom HV servo's in (6stuks) en de aanbevolen torque motor. Ik heb 6cellen 3300mah liggen (en meer)
maar wat met bec en lipo....
gewoon op de 6cellen vliegen en de interne bec van de esc gebruiken?
of de esc bec uitschakelen(rode draad onderbreken) en een aparte ubec gebruiken met een 2cell lipo 1300mah
of bovenstaande en de lipo rechtstreeks in mijn ontvanger plaatsen zonder bec ertussen(servo's en ontvanger frsky zouden het moeten aankunnen.) en kom ik met die capaciteit toe?
En in alle extreme flight of whatever toestellen op 6cellen, welke connectors worden meestal gebruikt? XT90 is courant, maar de ec5 blijkt een betere keuze te zijn? of maakt dit allemaal niet veel verschil?
er zitten nu rondom HV servo's in (6stuks) en de aanbevolen torque motor. Ik heb 6cellen 3300mah liggen (en meer)
maar wat met bec en lipo....
gewoon op de 6cellen vliegen en de interne bec van de esc gebruiken?
of de esc bec uitschakelen(rode draad onderbreken) en een aparte ubec gebruiken met een 2cell lipo 1300mah
of bovenstaande en de lipo rechtstreeks in mijn ontvanger plaatsen zonder bec ertussen(servo's en ontvanger frsky zouden het moeten aankunnen.) en kom ik met die capaciteit toe?
En in alle extreme flight of whatever toestellen op 6cellen, welke connectors worden meestal gebruikt? XT90 is courant, maar de ec5 blijkt een betere keuze te zijn? of maakt dit allemaal niet veel verschil?