(legale) watervlieglokaties

Ook een legale watervlieglocatie (indoor watervliegen) is in delft op de vulcanisweg(Q-indoor(zie microheli)).Daar wordt elke woensdag gecombineerd met indoorheli vliegen ook met vliegtuigen en met watervliegtuigen gevlogen.Als er animo voor is voor het inoorwatervliegen dan ga ik de hal ook op de zaterdag e voor een aantal uurtjes open doen.

mischien madestein
de HMBC vaarlokatie maar is geen eigenaar
groot gebied geloof ik
niet al te diep

heej allemaal

als jullie in horst gaan vliegen zeg het ff dan kom ik zeker kijken en neem ik misschien ook wel wat te vliegen mee! ik kom namelijk zelf uit horst ik ga vaker in de zomer zwemmen aan dat strand. het is een zeer geschikte vliegplek. 8)

ik zou het heel leuk vinden als er een keer gevlogen word op de 5e plas in Loosdrecht.
het is een zeer mooie en ook grote locatie.
ik kom dan zeker naar jullie toe fietsen!!:D:D

Bart

Niek zei:
Zilverstrand ligt pal naast de snelweg, lijkt me niet handig..

Waarom niet en de 2 clubs langs de A27 dan.
Er is toch geen verschil tussen land en watervliegen (voor de weggebruikers )

Niek zei:
Zilverstrand ligt pal naast de snelweg, lijkt me niet handig..

Hoezo dicht bij de snelweg ?
Als ik nederland doorkruis dan liggen alle modelvliegvelden langs een auto(snel)weg :)

BV; Almere
Zeewolde :!:
Hooftdorp :!:
Bloemendaal :!:
Heemsteden :!:
Uden :!:
En zo zijn er nog meer dus of je nu met watervliegen dicht bij een snelweg zit of niet dat maakt niet uit volgens mij.

watervliegen nieuwegein

Het vliegen bij de plas in Nieuwegein is denk ik geen optie,hier is volgens mij al de extreme modelbouwboot club al enige tijd aan het varen, deze hebben daar toestemming voor gekregen.
btw is het water erg vervuilt.

Dirk,
de link naar de eventuele vliegplaats bij het plaatsje Mol die Tom voorsteld werkt niet maar het zal ongetwijfeld een goed vlieggebied zijn.
O.a ik heb met de belgische watervliegers(ik weet niet meer of jij erbij was) tijdens de meeting op Zevenhuizen over gesproken en ik sta daar zeer positief tegenover.
Het lijkt mij ontzettend leuk om ook in belgië te watervliegen.
Noteer mij maar alvast als er in belgië een watervliegmeeting wordt gehouden.
Er moet toch een mooi plekje te vinden zijn!!!!!!!!!!

Mvgr hans

Wij willen ook wels een op belgisch grond (o nee water ;-) ) gebied komen vliegen dus ook wij gaan dan proberen te komen :yes:

Back