Lekker scheurbakkie gezocht

WV

verslagschrijvers
Ik wil graag weer eens met een scheurbakkie rondvliegen.
Het hoeft echt niet 200km/u te gaan maar een beetje doorvliegen mag wel. Daarnaast simpel, bv elapor en niet te groot.
Moet ook bij een beetje winderig weer uit de voeten kunnen.

Mijn oog viel op een funjet, maar wellicht zijn er nog andere alternatieven.
Ik hoor graag jullie suggesties.

[edit]
Ik zie net het draadje van vincenzo, :oops:
en zie daar al veel suggesties.

Laatst bewerkt:
bouw een x41 deltastorm. 1 middag bouwen en ziet er leuk uit. hele leuke ragbak die snel te repareren is.
veel wind is geen probleem. ook 250 gram te zwaar bouwen vliegt hij prima mee

Laatst bewerkt:
Wouter, kan ik je terug blij maken met de vleugel van de Mini Viper? Met Mega 16/15/3 ging die als de brandweer!
Na een crash is het er nog niet van gekomen om een nieuw rompje te maken, en tegenwoordig heb ik een hotliner om uit mn dak te gaan.

He Jitze,

Als je hem niet meer gebruikt, wil ik hem graag weer terug. Ik had er al een beetje spijt van toen ik jou ermee zag vliegen.

tsja, dan durf ik hem natuurlijk niet te houden!

Laat maar even horen wanneer je hem op komt halen. Kun je gelijk het Beaufighterboek meenemen.

Ik heb nog een Mini Viper liggen, 20 euro. (Is wel roze)
En een Funjet met power setup van MPX, 3S 2200mAh accu's, 25 vluchten oud, 150 euro. PB maar even bij interesse..

Erik, als je m voor die €20,- opstuurt wil ik m wel hebben! Geweldig ding zelfs al is ie roze!

Een heel ander iets.. een MPX Merlin.. een klein zwevertje. Vleugel kun je met glasvezeltape iets versterken (is een MPX handleiding voor) en dat gaat ook snoeihard en leuk gooi/smijt kistje..

Hé, ik was eerst ;).

Mocht red hem niet willen dan heb ik wel interesse.
De funjet laat ik even aan me voorbijgaan. Een complete setup daarvoor heb ik nog wel liggen.

Laatst bewerkt:
Excuseer Wouter! Hij is jou idd eerst aangeboden!
Wanneer je serieus interesse hebt trek ik me terug!
(HEH shit..... ouders die je manieren leren pfffff, je plukt er je leven lang de vruchten van! Dat die vruchten rot zijn melden ze je nooit!) hahahaha

Erg aardig van je.
Hmmmzz, eens kijken hoe we dit oplossen.
Eigenlijk gaat het mij alleen om de romp, dus als jij zegt ik plak zelf wel een rompje...
Aan de andere kant kan ik natuurlijk ook zelf een nieuw rompie plakken, maar ik heb niet zoveel tijd...

anyway, we komen er wel uit.

mijn uiteindelijke doel is toch om er een vol gfk bakkie van te maken!
Dus om deze voor het afmallen kaal op te bouwen is ook niet erg!

Alleen een setje fatsoenlijke tekeningen zou dan wel erg fijn zijn........
Hmmmmmmm jahh een vol gfk mini viper..... daar word een kind blij van!!!!
Ik voel de amps al stromen!

Laatst bewerkt door een moderator:
ja, en als je sneller wilt met de Blizzard dan eindig je hiermee:
full

Anyway: van een vol-GFK Mini-Viper zie ik het nut niet echt. Met een Mega 16/15/3 en vierkant propje ging de mijne snoeihard maar was zichtbaarheid een groot probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back