Lekker scheurbakkie gezocht

@Jitze Gelukkig hoef jij het nut er ook niet van te zien! ;)
Het is voor mij een leuk en handzaam modelletje om het afmallen goed onder de knie te krijgen! Het Lamineren gaat me zo ondertussen wel goed af... Maar vooral een lekker werkende mal maken kost moeite!

En tja.... Kan je er tenminste ook nog eens echt gekke dingen mee doen!

ja, en als je sneller wilt met de Blizzard dan eindig je hiermee:
full

Dat heeft niet zozeer met de snelheid te maken, maar met het sturen. Geen enkele kist moet je met dat soort snelheden te abrupt sturen.

TS wilde iets wat snel was om mee te raggen, en het hoefde niet meteen 200km/h te gaan.. dan past de blizzard precies :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heeft niet zozeer met de snelheid te maken, maar met het sturen. Geen enkele kist moet je met dat soort snelheden te abrupt sturen.

TS wilde iets wat snel was om mee te raggen, en het hoefde niet meteen 200km/h te gaan.. dan past de blizzard precies :)
dat had in dit geval helemaal niks met sturen te maken... ik zat nog in de duik en had nog tientallen meters te gaan voor ik 'up' zou gaan trekken. Waarschijnlijk door flutter (ook na de mod) een van de aileronhoorns losgeschoten oid. Hij ging op dat moment overigens al wel best hard :cool:

Back