lekker vliegen in de omgeving van schoonhoven

ohjee....schaalheli's...:P dat wordt lastig vliegen met zulke bakbeesten die heel het luchtruim in beslag nemen xD

gelukkig is mijn heli weer airborne voor zondag, met een te gekke setup erin

Ik mis eigenlijk nog wat info. Hoe laat begint het? Coördinaten/adres waar de auto's geparkeerd moeten worden?

Weersvoorspelling

De weersvoorspelling ziet er niet best uit voor aankomende zondag :-(

grt,
Ben

@Mantra:
Ik heb het gehoord ja, het schijnt dan flink te verslechteren. Wat is de procedure als het weer klote is? Dan gewoon niet komen ofzo?

Hier de weersvoorspelling as of now:

40% Zonneschijn
70% Neerslagkans
18-20 graden middagtemperatuur
Windkracht 3, richting oost

Hezz

Ik heb geen idee wellicht dat Helimark reageert.

grt,
Ben

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey guys,

d'r is weer een parkeerplek vrij. Ik kom namelijk niet.

Vandaag m'n heli aan duigen gevlogen, de kop ligt vrijwel helemaal in duigen op de swash na. :x Ga nu dus weer eerst lekker opbouwen. Ben er nog steeds niet zeker van of het een stuurfout of een gyrofout was. M'n staart ging namelijk als een dolle tekeer. :o

Anyways, Jordi of Mark, d'r is weer een plekje vrij!

Groetjes,

Hezz

ok jammer :(

maar had gelijk weer kandidaat dus zitten weer vol xd

Hey guys,

d'r is weer een parkeerplek vrij. Ik kom namelijk niet.

Vandaag m'n heli aan duigen gevlogen, de kop ligt vrijwel helemaal in duigen op de swash na. :x Ga nu dus weer eerst lekker opbouwen. Ben er nog steeds niet zeker van of het een stuurfout of een gyrofout was. M'n staart ging namelijk als een dolle tekeer. :o

Anyways, Jordi of Mark, d'r is weer een plekje vrij!

Groetjes,

Hezz

volgens http://www.windfinder.com/weatherforecast/utrecht# is het morgen middag perfect (winkracht 1, geen last van zon, en geen regen)

als dit nog slechter word dan word de het verschoven naar volgende week de 14e , als je dan niet kan laat het dan ff weten aan mij

dit word vanavond of morgen ochtend vroeg vermeld hier (check het forum dus nog ff morgen ochtend)

zie je :D

Laatst bewerkt:
Hee, zo de meeting was TOP
up.gif
, alleen ijndigede alleen wat druppelig
Yellow_Flash_Colorz_PDT_06.gif

Om kwart voor 1 was iedereen er en toen naar het veld gegaan, lekker kunnen vliegen en afstellen tot ong 4 uur toen begon het te regenen
Yellow_Flash_Colorz_PDT_13.gif

Nou met alles erop en eraan wat het echt
up.gif
up.gif
up.gif

De meeting was inderdaad heel leuk en we hebben er lekker geklierd met wat heli’s.
Verder was alles goed verzorgt, koffie met koek en fris en een ruime locatie.

Mooi werk door twee van zulke jonge kerels!!

Nu hebben er heel wat mensen foto’s gemaakt wie doet eens leuk en zet deze hier op het forum??

Bedankt en groeten,
Ben

foto's staan inmiddels online op RCpilotenforum.nl :: Bekijk onderwerp - Cabauw 7 juni...RCP meeting beelden :)

srry admin voor het linken naar een ander forum , maar om nou al die foto;s te gaan jatten en hier neer te zetten :confused:

De meeting was inderdaad heel leuk en we hebben er lekker geklierd met wat heli’s.
Verder was alles goed verzorgt, koffie met koek en fris en een ruime locatie.

Mooi werk door twee van zulke jonge kerels!!

Nu hebben er heel wat mensen foto’s gemaakt wie doet eens leuk en zet deze hier op het forum??

Bedankt en groeten,
Ben

Back