heey iedreen, het weer is weer beter, de spullen afgestoft. tijd voor een meeting in het warme zuiden
we gaan het programma iets aanpassen t.o.v. de vorige meets, we willen dit keer beginnen om half 11.
we verzamelen tussen 10 en half 11 op het erf bij jordi, er zal dit keer weer een grote bestelbus met aanhanger zijn om alle spullen naar het veld te krijgen. als je later wil komen is dat prima, moet je wel je spullen zelf naar het veld brengen omdat we niet met de alle auto's het veld op mogen/kunnen.
als je komt meld je dan aan bij mij met je naam, 06 nummer, en frequenties (alleen via PB ! )
wie komen er:
- jordib - jordi - 450, div. planes
- theflyingeagle - jaco, 450, div. planes
- mark - mark - 450, raptor 620E , f16
- K-D-S - ruben - 450 .. ?
nog ff alles kort:
- 8 mei te cabauw (ja dat bestaat
)
- tussen 10 uur en half 11 aanwezig, indien later ff melden in PB
- opgeven via pb bij mij (mark) met volgende gegevens: naam, machines, 06, en frequenties)
- beginners ook zeker welkom, kom desnoods lekker kijken.
- is algemene meet dus ook mensen van andere forums
in laatste foto is de spot te zien.
hier nog wat foto;s van de vorige keren:
we gaan het programma iets aanpassen t.o.v. de vorige meets, we willen dit keer beginnen om half 11.
we verzamelen tussen 10 en half 11 op het erf bij jordi, er zal dit keer weer een grote bestelbus met aanhanger zijn om alle spullen naar het veld te krijgen. als je later wil komen is dat prima, moet je wel je spullen zelf naar het veld brengen omdat we niet met de alle auto's het veld op mogen/kunnen.
als je komt meld je dan aan bij mij met je naam, 06 nummer, en frequenties (alleen via PB ! )
wie komen er:
- jordib - jordi - 450, div. planes
- theflyingeagle - jaco, 450, div. planes
- mark - mark - 450, raptor 620E , f16
- K-D-S - ruben - 450 .. ?
nog ff alles kort:
- 8 mei te cabauw (ja dat bestaat

- tussen 10 uur en half 11 aanwezig, indien later ff melden in PB
- opgeven via pb bij mij (mark) met volgende gegevens: naam, machines, 06, en frequenties)
- beginners ook zeker welkom, kom desnoods lekker kijken.
- is algemene meet dus ook mensen van andere forums

in laatste foto is de spot te zien.
hier nog wat foto;s van de vorige keren:

Laatst bewerkt: