Leopard 2A6 FO

Vanmiddag de zender en de batterij binnen gekregen. Hij rijd,vuurt, verlichting functioneerd en de turret draait maar de tank zelf draait niet.....Morgen weer wat uit te vogelen.:confused:

Wat voor zender heb je erbij gekocht?

Goed callibreren van zender met dmd is nodig, staat allemaal
duidelijk in de bouwbeschrijving.

Het callibreren van zender met dmd is gedaan alles functioneerd. Behalve sturen met de tracks dat doet ie niet. Vooruit en achteruit rijden gaat goed, maar links of rechts af gaan wil niet..... Wat kan het probleem zijn?

Het callibreren van zender met dmd is gedaan alles functioneerd. Behalve sturen met de tracks dat doet ie niet. Vooruit en achteruit rijden gaat goed, maar links of rechts af gaan wil niet..... Wat kan het probleem zijn?

hoe heb je de kanalen op je ontvanger gestoken.

j1 moet op 1
j2 moet op 3
j3 moet op 2
j4 moet op 4

de j nummers komen van de dmd en de 1234 zijn je ontvanger.

zit de bak wel goed in elkaar gezet??

ik ben niet bekent met deze bak maar meschien een motor draad om wiselen zo dat i anders om draait is maar een id.

Je hoort beide geluiden zowel de speaker als het mechanische geluid. Heb al gekeken of ik de bak uit elkaar kon krijgen maar dat ging vanmiddag niet.

als dat ding reeds gelopen heeft zou ik niet de bak openmaken

en waarom niet, kan toch wat fout zitten.

je kan zo de bovenkant van de bak halen en dan kijken
of je een mankement ziet.

misschien heb je hier wat aan,

UFjqfQU1yKA[/media] 2 2a6 failed transmission gear sprocket tamiya full option kit 56020 german main battle rc tank done by dodo z presova slovenska warning for tank users epoxy it before u have to pay same price as i did september 2010 - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
full

Hier het probleem.... Al een nieuwe besteld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back