Leopard 2A6 FO

Nice, ziet prima uit, welke diameter past in de Leopard? Ik heb de tank nog niet open, erger nog...ik heb geen idee hoe ik er aan moet beginnen... Ik ga me er eens aanzetten met mijn fototoestel bij de hand, zodat ik kan noteren waar ik welke onderdelen en schroefjes uit haal.

thnx

Dirk

Nice, ziet prima uit, welke diameter past in de Leopard? Ik heb de tank nog niet open, erger nog...ik heb geen idee hoe ik er aan moet beginnen... Ik ga me er eens aanzetten met mijn fototoestel bij de hand, zodat ik kan noteren waar ik welke onderdelen en schroefjes uit haal.

thnx

Dirk

Ik heb de src22 met 24 ringen, per motordraad heb ik 3 ringen.
Je houd 1 vrije ring over als alles aangesloten is.

ben blij dat ik deze besteld heb.
staal tandwielen 1/ 105.

img1531858704.jpeg

Is dat een gearbox voor een Leopard 2 A6??
Dacht het niet, en zoja, hoe stuur jij dan?

Dirk

ook een gearbox probleem

Ik wil de gearbox van mijn Leopard uitbouwen, hoe krijg ik dat voor mekaar? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet.

mvg

Dirk

Ik wil de gearbox van mijn Leopard uitbouwen, hoe krijg ik dat voor mekaar? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet.

mvg

Dirk

Bij de orginele gearbox moet je beide aandrijfwielen van de rupsbanden demonteren. Daarna kan je hem zo eruit halen.

Ik heb in mijn Leo dezelfde ontvanger zitten, echter heb ik de behuizing eraf gehaald en een stuk krimpkous er oven gedaan.
Daardoor heeft de bevestiging van servo naar de elevatie arm net iets meer ruimte.

Back