leraar - leerling instelling

hallo mensen
ik heb een t 12fg futaba zender als leraar zender ingesteld en een futaba fx18 als leerling zender .
ik heb alles werkend , maar krij 1 ding niet voor mekaar , en dat is dat de leerling alleen de tuimelstick [mode2] krijgt zolang ik de schakelaar omhaal.
ik kan in mn t12fg nl alleen kanalen toewijzen , dus als ik hem de tuimel wil geven , krijgt ie pitch erbij .
dit lijkt niet los te koppelen te zijn ?
is het nou eenmaal zo of mis ik iets hier ?
bij voorbaat dank , ferry

Poeh,

Dat is een zeer specifieke vraag die ik zo niet weet.
Ik heb een keer met een FF10 gespeeld om te kijken of dat werkte. Vooral gekeken of de mix functie werkte tussen leraar en leerling. (de leraar kan altijd sturen de leerling alleen als de leraar dat wil) Ik heb toen niet op gelet of het mogelijk is per functie iets aan de leerling te "geven". Wat ik me kan herrinneren is dat je per kanaal kon instellen. Het ligt dan weer aan het type lesprogramma of je alleen de eerste vier kanalen gebruikt of ook andere kanalen zoals pitch erbij moet betrekken. Het is namelijk het meest logische dat alleen kanaal 1,2,3 en 4 als input voor de leraar worden gebruikt en de rest van de mixing in de leraar zender gebeurt.

Ik heb zelf dus JR materiaal en kom alleen via het lesgeven in aanraking met Futaba spul. Ik hoop dat iemand je hiermee verder kan helpen.

Greetz,

Michiel.

hallo mensen
ik heb een t 12fg futaba zender als leraar zender ingesteld en een futaba fx18 als leerling zender .
ik heb alles werkend , maar krij 1 ding niet voor mekaar , en dat is dat de leerling alleen de tuimelstick [mode2] krijgt zolang ik de schakelaar omhaal.
ik kan in mn t12fg nl alleen kanalen toewijzen , dus als ik hem de tuimel wil geven , krijgt ie pitch erbij .
dit lijkt niet los te koppelen te zijn ?
is het nou eenmaal zo of mis ik iets hier ?
bij voorbaat dank , ferry

Ik heb de futaba 10 CP. De beperking ligt hierin dat je dit niet per functie kan instellen. weet niet of het anders is bij de 12

Loges

Back