theo,
bedankt voor de tip , ik zie dat je de link op ezone ook hebt gelezen

Ik plak de url van mijn album op ezone wel in de boodschap volgende keer. Meeste fotos zet ik sowieso daar online.
Toestelletje vliegt overigens prima,lekker strak. Eerste minuut zelfs vertikaal. Rollen zijn mooi axiaal en de kick is natuurlijk dat het bij elkaar niet meer heeft gekost dan een een paar avonden werk, een halve plaat depron , een balsa plank van 4 mm (zelf latjes snijden natuurlijk) ...en oh ja, folie natuurlijk ook
Ik maak em deze week af, met een beetje geluk heb ik dan ook mn gearing voor de mega binnen, ga het ineens van 500 gram "pull" naar bijna 900...hmm
Overigens heb ik gemerkt dat het ook voor de rompsterkte beter is om toch ook balsa stringers te gebruiken. Romp is nu een depron doosconstructie welke deels is opgevuld met piepschuim blokjes (waarin ik de ruimtes voor accu en regelaar heb gedremeld).
Ik bouw er misschien nog een met een iets grotere spanweidte en een deels balsa romp.
Je hebt inderdaad met dit gewicht toch minimaal 60 a 70 watt nodig om een beetje leuk te vliegen, speed 400 geared minimaal dus.Het toestel is overigens ontworpen voor een vertraagde rocket 400.