Lestans gecancelled

Voor degenen die net als wij volgende week in Lestans zouden deelnemen een slecht bericht.

Omdat het aantal aanmeldingen zeer laag was is de wedstrijd afgelast, jammer.
Nu op zoek naar een andere vakantiebestemming.

Loet

Voor degenen die net als wij volgende week in Lestans zouden deelnemen een slecht bericht.

Omdat het aantal aanmeldingen zeer laag was is de wedstrijd afgelast, jammer.
Nu op zoek naar een andere vakantiebestemming.

Loet

Too bad, just cancelled flight and hotel. New destination ? No problema :
[URL="
- ‪Elvis Presley - Viva Las Vegas [Movie Music Video]‬‏[/URL]

Felicitaties aan Peter Cuypers met zijn overwinning in de TT in Assen.

Yves
OVVS

Laatst bewerkt door een moderator:
dank u Yves ben tevreden met mijn plaats maar kan die sterke tegenstanders nog steeds niet aan, maar maak wel vordering tegenover af gelopen jaar

dank u Yves ben tevreden met mijn plaats maar kan die sterke tegenstanders nog steeds niet aan, maar maak wel vordering tegenover af gelopen jaar

Peter,

"vreden" is OK maar tevreden is net iets teveel.

Overigens zijn die tegenstanders niet zo sterk als je denkt want ze zijn ofwel graatmager als een haring (hallo Bas) ofwel hebben ze een ronde bierbuik (hallo Loet).

Alles zit hem dus in de kop. OK buikspieren en stamina helpen natuurlijk. Dus begin vanaf morgen te joggen, eerst 2km en geleidelijk naar 10 km. En kies een sexy vriendin om jouw buikspieren te oefenen.

Overigens, met Salpeter gaat alles beter en met Stobel wordt alles nobel.
Ik dacht eigentlijk feitelijk dat je de TT in Assen gewonnen had. Sorry makker,

Yves
OVVS

Zielona-Gora schijnt nu ook heel mooi te zijn.

Zo is het, ik laat me niet zo maar door het minste of geringste uit het "veld" slaan.:D

F3K is het maken van keuzes en die moeten soms bijgesteld worden als het niet zo gaat lopen als je gedacht had.

Ben benieuwd naar het aantal zuidpolen en noordpolen.

Loet

Back