leuk filmpje gewoon

misschien bestaat dit filmpje hier al op het forum, of misschien niet…

maar het is wel een leuke:

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige kisten, alleen jammer dat de vliegers niet capabel zijn om met zoiets te vliegen laat staan landen en dat zie je steeds meer gebeuren, ook op de nederlandse velden...............

@Juweeltje: leuke filmpies! Heb je wat meer informatie over deze show? Wij van Aeroclub Heemskerk gingen altijd naar de IMAA show in La Ferte Alais, maar die show werd de laatste jaren wel wat minder. Wel leuk om nog even naar Parijs te gaan natuurlijk.
m.v.g. Erik

con of çon, dat maakt een erg groot verschil voor een Fransman...

dan blijken de hollanders makkelijker te zijn met ken,kun,kan,kon :D:D:D
leuke filmpies trouwens,mooie vliegtuigen,
ik ben geen vlieger maar trucker,
maar ik zal in dortmund kijken of er ook zulke grote jongens/meiden aanwezig zijn

Prachtige kisten, alleen jammer dat de vliegers niet capabel zijn om met zoiets te vliegen laat staan landen en dat zie je steeds meer gebeuren, ook op de nederlandse velden...............

Hele mooie kisten, kwijlkwijl ...

En ook met Theo eens, leer eens landen, zo moeilijk is dat niet. Als je ziet met wat voor een snelheid ze aan komen zetten en hem dan neerplonken. En ze hebben toch een ruimte om te landen, uitmelken die hap :).

Probeer eens met zulke kisten te landen, dan praat je wel anders. Dat gaat niet altijd perfect ook al ken je de kist heel goed. Schaal kisten zijn soms gewoon wat lastiger te landen. Beetje cross wind erbij en het gaat fout.

Ik begrijp wat je bedoelt Tadango en ik weet dat schaalkisten lastiger te landen zijn, vooral met crosswind.

Maar het feit blijft dat je in het filmpje ziet dat sommige kisten echt heel snel binnenkomen, te snel in mijn ogen, dat moet volgens mij beter kunnen. Vooral met de ruimte die daar beschikbaar is. Ons veld is door werkzaamheden momenteel nog maar erg beperkt in ruimte en daar valt ook op te landen. Met die zeen van ruimte daar moet het toch beter lukken lijkt mij zo.

En anders praten is niet nodig, vind mijn accent wel prima :p.

Maar goed, back on topic, blijven machtig mooie filmpjes! Geniet altijd van die enorme warbirds :)

PS: als ik het teruglees komt mijn post ook wat 'lomp' over. Is dus niet zo bedoeld. Meer als ik wat ik hierboven schets.

Back