Leuk idee !!

uhm ik zal je maar niet zeggen dat ik er al mee bezig ben geweest om te kijken voor de haalbaarheid echter kunnen zo te zien zijn deuren niet open... de mijne wil ik dat weer wel mee kunnen doen.

Het zal misschien wel werken met zo'n stug snoertje.Dat zat vroeger in een automatische antenne voor op je auto.Dat rolde ze eigen op en zo gaat het op en neer.Waarschijnlijk zit het motortje in de cabine en door middel van zo'n stug snoertje kan hij het ruitje op en neer bewegen.
Althans,zo een vermoeden heb ik.

gr Marcel.

Hallo Sjon,

Tja, het is een leuke uitdaging om dit te maken, maar mij ontbreekt voorlopig de tijd hiervoor, maar ik hou het wel in m'n achterhoofd, want ik vind het wel een heeeeeeeeeel leuk idee !

Leuk gedaan. Nu nog even de spiegels kunnen verstellen ;) En uiteraard een schaufeur die zijn hoofd draait en kan zwaaien :)

Ja kan je zelf maken..
Maar gaat ook geld in zitten wanneer je de jurk van je zus niet mag kapot knippen :D

Hier een linkje naar deze LEUKE sets voor weinig geld.

14 pond = +/- 15 euro

eBay.co.uk Shop - Curtains-Petite: Truck curtains -Tamiya-Scania: R C TRUCK CURTAINS DRAPES CUSHION COMPLETE SET 1.24th

1 voordeel
ik heb geen zus:D
dus die kan al niet kwaad worden
en als ons ma nu opmerkt dat er een stukje weg is uit haar mooiste jurk
dan zeg ik wel dat er motten in de kast zitten:mrgreen:

hoi truck -freak
u niet in een poppenhuiswinkel zien rondlopen????!!!
daar hebben ze toch het thuiswinkelen voor uitgevonden!!hihihihi
maar bij de bemoc waar ik lid van was,
had iemand een chauffeur in de cabine en dmv een servo kon zn arm zwaaien,
wij hadden die arm stiekem gedraaid en een stukkie plastic op zn arm gedaan alsof hij zn middelvinger opstak,
toen hij later langs het publiek reed en zwaaide reageerde de mensen verschillend,maar wij vonden het wel komisch,
mvg markioo

hoi truck -freak
u niet in een poppenhuiswinkel zien rondlopen????!!!
daar hebben ze toch het thuiswinkelen voor uitgevonden!!hihihihi
maar bij de bemoc waar ik lid van was,
had iemand een chauffeur in de cabine en dmv een servo kon zn arm zwaaien,
wij hadden die arm stiekem gedraaid en een stukkie plastic op zn arm gedaan alsof hij zn middelvinger opstak,
toen hij later langs het publiek reed en zwaaide reageerde de mensen verschillend,maar wij vonden het wel komisch,
mvg markioo

haha:rolling:

cabine antenne

goede avond mensen ik heb een vraag ik wil de antenne op de cabine met een kleine antenne of ik wil het weg gewerkt hebben maar waar kan ik de cabine antenne vandaan halen ik hoor het wel groetjes patrick

goede avond mensen ik heb een vraag ik wil de antenne op de cabine met een kleine antenne of ik wil het weg gewerkt hebben maar waar kan ik de cabine antenne vandaan halen ik hoor het wel groetjes patrick

Is 1 keer je vraag stellen niet genoeg?

P.S. Volgende keer hoofdletters en leestekens gebruiken.
Dat leest wat fijner;)

Is 1 keer je vraag stellen niet genoeg?

P.S. Volgende keer hoofdletters en leestekens gebruiken.
Dat leest wat fijner;)

Hallo Mark,

Daar gaan we weer, niet doen !!!
Eerst nadenken en dan pas reageren !!
Trouwens, je hoeft niet persé te reageren hé !

Niet altijd kritiek hebben op een andermans schrijven, dit wekt alleen maar wrevel op !!!
Bij mij mag je dat gerust doen, je weet, ik kan daar wel goed tegen !!!

Maar iemand die nieuw is op dit forum vind deze kritiek niet leuk, bovendien is het ook niet vriendelijk voor gasten die dit forum bekijken en lezen !!

Wat zeg ik er verkeerd aan?

Wat Patrick24 doet, klopt niet.
2x hetzelfde plaatsen, en één keer daarvan zeer off-topic gaan in andermans topic:wink:

En over zijn schrijf/typekunsten.
Wat zeg ik daar verkeerd over? ik maak hem er alleen attent op dat zijn tekst niet lekker leesbaar is. alles is achter elkaar getypt en zonder gebruik van: punten, komma's, hoofdletters en spatie's.

Back