Leuk kleine goedkope race bootjes voor op het werk??

Tadango

Forum veteraan
We zijn met het werk net verhuisd en hebben een prachtige vijver voor de deur :) Nu is het natuurlijk prachtig om daar met kleine speedbootjes te racen maar het moet niet duur worden. Ik dacht aan een stuk of 3 rtr dingen, max 100 euro. Is er iets leuks of beter niet doen?

Hier foto's:
1893.jpg

1894.jpg

Wat er is niet diep en ook niet super breed maar erg dicht bij. Het gaat om het stuk direct aan de vlonder... niet de sloot.

ja, daar dacht ik ook al aan. Niet duur, da's zeker leuk maar ook wel erg langzaam.... Net iets groters zou leuk zijn.

Die eerst staat ook op ebay en dan compleet. Is dus vast compleet :) Ik heb die shop gemaild ;) Als er verschillende frequenties zijn dan zijn die een hele goede keus. 3 voor ongeveer 100 euro... da's mooi. Er zijn al genoeg geintresserden hier, werken wordt nog leuk zo ;)

Ik heb zo'n bootje ook voor mijn zoontje.
gaat niet echt hard.. voor speelgoed wel aardig (zoontje van 4 vaart er ook mee).
Ga niet uit van de snelheden van 35-40 die ze op die websites zetten dat is echt onzin.
er is volgens mij maar 1 frequentie voor.

Wat je wel kan doen maar gaat maar 10km/u is dit :

Marktplaats item

Zijn verschillende kleuren en frequenties.

Wat je ook kan doen : Graupner Poolstar RTR. hier zit een soort van Netje op de neus en voetbal bijgeleverd en loodjes met balletjes
om een parcour uit te zetten. En in verschillende frequenties.
Je kan dan voetbal op het water doen of het netje eraf en dan gewoon racen. (pas nog via ebay.de nieuw gekocht voor 25 euro).

OF! als je wat meer geld hebt. Dan kun je gaan voor een MHZ Gecko, dat gaat bloedsnel (50-70km/u)
rompje met hardware is 80 euro dan nog motor/regelaar/ontvanger/servo e.d. zit je snel over de 200 zonder zender/accu.

Have fun!

40 zou ook veeel te hard zijn. 15-20 is leuk.

1 frequentie is wel jammer, dat wil niet.

200 wordt echt teveel, we hebben ook niet echt ruimte (zie foto's). Het is een leuk lang stuk maar niet echt breed. Het is gewoon fun.....

Dat ding van marktplaats is ook al leuk :) wel 300mAH accu :( die andere hebben 1800 7.2v NiCd.

in die andere lipo doen met liposaver op het dak ;)
kun je lang varen.

die 1800 is ook in 5 minuten op hoor.

Waarom hard gaan met een kant en klaar bootje ?
Laat de mensen creatief zijn en zelf iets in elkaar knutselen met allerdaagse middelen.
Bv een zeilboot van een leeg pak melk, een speedboot van een *haring in tomatensausblik* met alternatieve brandstofmotor (motteballen oid), of een *poppop-bootje*.

daar zijn het de mensen niet voor. Het moet leuk fun zijn wat je zo uit de kast pakt en effe mee gaat varen.

Hey Herman,

8O Top watertje, zo kom je niet meer aan het werk toe :wink: . Ik vond dit ook wel grappig:
58532.jpg.jpg

En dan nog een special paint op de dame toepassen :mrgreen: , dan komt er niemand meer aan het werk toe (als je vooral manlijke collega's hebt :wink: ).

Greetz van Aldert

Back