Leuk motorloos zwevertje

Dat vind ik de grootste onzin die ik vandaag heb gehoord.
Er zijn in jullie land, honderden winkels te vinden waar ze balsa verkopen volgens mij.
Een beetje doorzettingsvermogen is in onze hobby wel nodig hoor.

helemaal mee eens je kunt bij de gamma gewoon triplex en multiples kopen daarvan heb ik met mijn buurman een zwever gemaakt dus niet zeuren oover: we kunnen de spullen niet vinde :P

We hadden 3 of 4 mm triplex, alleen werd mij verteld dat hier geen zwever mee te maken was...
Dus ik zeurde niet over het feit dat we geen triplex hadden ...
Ik zou de thread nog eens lezen, hoiditbenik.
Zweefde het vliegtuig goed, kun je er wat meer over vertellen ?

grts

niels

Qua materiaal ongeveer even duur
Zou je mij eens willen uitleggen hoe een plaat depron even duur uitpakt als balsa voor de MiMi? natuurlijk vliegt een mimi 100000x beter (en zet er gerust nog wat nullen achter!) maar voor een eerste probeersel zal het prima werken..

Beter dit dan teleurgesteld raken omdat er geen materiaal voorhanden is en dan maar stoppen (of nooit beginnen!) met onze mooie hobby ;)

Ik verkoop wel eens een plaat depron (tegen inkoopsprijs, gewoon service) en heb al genoeg jongens voorzien van 3 servo's, een micro regelaar en ontvanger en een 27 grams motortje (totaalprijs, 35 euro) en een plaat depron van 3,20. Tube lijm van de HEMA erbij en wat een lol voor zo weinig geld :)

In augustus 2008 hadden we 3 of 4 mm triplex, hiermee wilden wij een vliegtuig maken. Toen (augustus 2008 ) heb ik mijn vraag hier geplaatst...
Aangezien me toen werd verteld dat hiermee geen vliegtuig mee te bouwen was, hebben we het "project" gestaakt...
Toen wist ik nog niet waar ik alle benodigde materialen moest halen...
Sindsdien hebben we het "project" niet verder gezet...
En we gaan het welicht ook niet verder zetten.
Eigenlijk kan hier dus een slotje op.

grts

niels

Laatst bewerkt:
We hadden 3 of 4 mm triplex, alleen werd mij verteld dat hier geen zwever mee te maken was...
Dus ik zeurde niet over het feit dat we geen triplex hadden ...
Ik zou de thread nog eens lezen, hoiditbenik.
Zweefde het vliegtuig goed, kun je er wat meer over vertellen ?

grts

niels

ja tuurlijk waarom nie he:-D hij vlight ongeveer 1 a 2 minuten is best lang je moet gewoon in een knutsekwinkel kijken voor schijme platjes ze moeten dan wel ongeveer zo groot zijn al 1 aviertje je moet er wel 2 hebbe die dinge kosten ongeveer 2 of 3 euro pes stuk ALS JE FOTO WILT ERVAN EN OOK DE TEKENING MAIL MIJ DAN NAAR hoi-dit-ben-ik@live.nl groeten kevin:mrgreen:

Zou je mij eens willen uitleggen hoe een plaat depron even duur uitpakt als balsa voor de MiMi? natuurlijk vliegt een mimi 100000x beter (en zet er gerust nog wat nullen achter!) maar voor een eerste probeersel zal het prima werken..

Beter dit dan teleurgesteld raken omdat er geen materiaal voorhanden is en dan maar stoppen (of nooit beginnen!) met onze mooie hobby ;)

Ik verkoop wel eens een plaat depron (tegen inkoopsprijs, gewoon service) en heb al genoeg jongens voorzien van 3 servo's, een micro regelaar en ontvanger en een 27 grams motortje (totaalprijs, 35 euro) en een plaat depron van 3,20. Tube lijm van de HEMA erbij en wat een lol voor zo weinig geld :)

Ik doelde op de Nano van PCM. Die is van balsa, dus als je toch met balsa begint.... dan maar meteen goed dacht ik:p.

Back