Leuk RTR bootje

Hey,

Ik zoek een leuk RTR bootje, het hoeft niet verschrikkelijk hard te gaan.
Het moet wel een mono zijn, aangezien ik vooral op ruig water vaar.
Alleen zijn er daar erg veel van, dus ik zie door de boten de haven niet meer:D.

Ik heb er al een paar gevonden:
-traxxas blast
-kyosho airstreak
-proboat shockwave 26
-aquacraft hammer

Wat vinden jullie de beste RTR mono tot 200 euro? (hoeft niet uit dit rijtje te komen)

ik heb een sunstorm 1000 voor je in de aanbieding.
boot heeft net geen 5 liter gelopen.
dus net ingelopen.
vaart goed en is rtr.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

PB mij maar, frank is niet zo veel op het forum.
boot staat immers ook nu bij mij thuis.

Laatst bewerkt door een moderator:
mmm als je dan toch niet wil bouwen kan je beter hier voor gaan dat wat je op schrijf
vergeet dat kom je gegarandeerd van terug
RC boat fibreglass brushless cat YELLOW/BLACK - eBay Other Watercraft, Boats, Watercraft, Vehicles, Radio Control, Toys, Hobbies. (Eindtijd 29-apr-09 09:29:54 CEST)

Is dat iets ? Ik wil ook een "eenvoudig" speedbootje, wel graag een brushless erin en LiPo mogelijkheid. Zijn hier reserve-onderdelen voor te krijgen, waar extra op letten, zijn er gelijkwaardige boten ter vergelijk ?
De boot hoeft niet loeihard te gaan, en zou gebruikt worden op vrij rustig water.

Wat houd een mono romp in?

Je Micro Magic is een monohull, een enkele romp, dus.

@Bartvq: die catamaran (multihull) is een leuke boot inderdaad bedoeld voor niet al te ruig water; in tegenstelling tot een monohull (met een vloedkanaal) kantelt een cat niet terug als je 'm hebt om gevaren...
De gebruikte onderdelen zijn vrij universeel, dus als je wat moet vervangen, zal dat bij een goedgesorteerde (nederlandse) modelbouwwinkel wel te krijgen zijn.
Ik vind 'm ook nogal aan de prijs, deze is een stuk goedkoper, maar ook hier moet nog een zenderset, servo, regelaar en Lipo bij:
http://r2hobbies.com/proddetail.php...n=Our Latest Deep V FRP Racing Boat - Arowana

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
Back